Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze week zijn er 2 gangbangs maandag Lana en donderdag Nicole en DaisyDeze week welgeteld nog maar 1 gangbang meer!
Wou denk ik niet eerst douchenVandaag zou er een nieuwe meisje starten in Freya,maar de foto's die zijn al verwijderd op hun site en niks meer in agenda te vinden….
Ik kende de Freya net voor de covid en ik kwam speciaal voor Mélanie en Floortje omdat ik Nicole niet kende...Zal de Fransman alleen naar de Freya voor Nicole?
Nee, dat denk ik niet, zelfs als hij een abonnement met Nicole heeft ( met uiteraard douche verplicht)
Nicole s een fantastiche sexy vrouw voor gb.
Maar onze Franscollega mag ook over onze voorstel ( meer vrouwen, meer gb) met Nicole of de baas of bazin praten.
" impossible n'es pas francais" (Napoleon)
Ik raad donderdag met Nicole wel aan. Kom vooral niet te vroeg, dan kan je het eerst wat bekijken en geef haar gerust aan dat het jouw eerste keer is, ze zal jou op jouw gemak stellen.Dag iedereen,
Ik heb met veel interesse jullie reacties gelezen.
Ikzelf heb nog 0 ervaring met gang bang maar wil dit graag eens ervaren. Wat raden jullie aan? Deze donderdag zou het voor mij mogelijk zijn om af te zakken naar erotheek Freya. Is een gangbang met 1 meisje een goeie start of zeggen jullie beter wachten tot ze terug met twee zijn?
Ik spreek Big Benny niet graag tegen (hij is hier per slot van rekening moderator). Maar ik heb hierover een andere mening. Ik denk dat een grotere gangbang nog meer intimiderend kan zijn.Een eerste gangbang met maar één meisje en een beperkt aantal deelnemers kan nogal intimiderend zijn. Zeker als je (nog) geen of weinig ervaring hebt met "in het openbaar" te presteren. Er is geen groep waarin je jezelf kan verbergen om het allemaal eerst eens rustig te bekijken.
Misschien is dan een wat grotere gangbang (bijv. Mystique elke eerste donderdag van de maand, of Club Amai op sommige woensdagen) een minder grote stap.
Helemaal met je eens wat betreft het laatste deel en je opmerking dat hier bij Freya de vrouwen altijd vrij jong zijn tussen de 25 en 35 jaar oudDag iedereen,
Ik heb met veel interesse jullie reacties gelezen.
Ikzelf heb nog 0 ervaring met gang bang maar wil dit graag eens ervaren. Wat raden jullie aan? Deze donderdag zou het voor mij mogelijk zijn om af te zakken naar erotheek Freya. Is een gangbang met 1 meisje een goeie start of zeggen jullie beter wachten tot ze terug met twee zijn?
Mijn gevoel zegt jij bent zelf de Vlaamse dame Misty van de gangbang.Iemand van jullie vandaag geweest?
Jij komt ook overalNa de gangbang van vorige week... nu dus een 'privé' bezoekje gebracht aan Nicole. En... ze heeft me zeker niet teleurgesteld!
Man... die vrouw kan wel wat aan! Heerlijk!
Recensie - Nicole, Erotheek Freya, Hulst
Even naar erotheek Freya geweest op de middag en stoeipoes Nicole geboekt voor een uurtje…. Wat een mooie dame,een aanrader zou ik zeggen! Top service!!!!!www.girlsreview.nl
Tsja... Hulst is trouwens een leuk stadje hoor!Jij komt ook overal
Mooi verslag
De keer dat ik er was, regende het, en ben ik niet verder geweest dan de Hema vindt hulst maar klein en te ver voor een drentTsja... Hulst is trouwens een leuk stadje hoor!
Eerst lekker wippen, dan een wandeling op de wallen (de zon scheen nog eens!)... met daarna een lekker terrasje met een hapje en een drankje bij 'Het Bonte Hert'.
Waren ook nog steeds 'solden' daar. Dus voor een prijsje twee T-shirts gekocht.
Was een zeer geslaagde dag!
Is dit een afspreekplaats voor homo's?Iets verderop ligt ook 'Het Stropersbos'...
Echt iets voor de 'echte' wandelaars onder ons!
WTF???Is dit een afspreekplaats voor homo's?