Rebecca is wel beetje timide hoor.Kelly helemaal niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"Lekker zwartje?" wtf! leer even normaal over mensen van kleur te praten oetlul.Zondag op gangbang met Jessy geweest. (start om 12h)
Het was lang geleden dat ik hier nog geweest was.
Lekker zwartje, die wel haar best doet, maar je merkt aan haar dat het afwerken is en dat ze het niet met volle overgave doet.
Ook was mijn formaat wat groot voor haar waardoor ik niet doggy mocht. Wat ook wel te begrijpen is. Niet elke vrouw heeft dit formaat even graag.
Ik had gehoopt dat er nog koppels gingen langskomen, maar om 15h30 doorgereden. Er was nog 1 koppel binnen gekomen en dat was niet mijn smaak.
Later las ik op het gastenboek dat er rond 18h30 nog een koppel is binnen gekomen. Dus goed dat ik vertrokken ben.
Herhalingsgevaar is redelijk klein, Dan ga ik liever naar een club waar je je kan amuseren met koppels die er misschien niet zo lekker uitzien, maar die het doen met passie en overgave omdat ze het zelf leuk vinden.
Blijft hetzelfdeNee Rebecca sorry
waar vind je dit terug dat het knappe verschijning is ....Het cuckoldkoppel dat morgen voorzien is is dus niet tatjana met vriend. Het zal wellicht haar eerste keer bij freya s zijn omdat haar naam zelfs niet vermeld wordt. Ziet er een mooie verschijning uit. Als ik mezelf kan vrijmaken neem ik een kijkje
Dag Vincent, het is in elk geval zo niet bedoeld, want ik heb alle respect voor de dames. Mijn woordkeuze had inderdaad beter gekund."Lekker zwartje?" wtf! leer even normaal over mensen van kleur te praten oetlul.
Dat zal allemaal best, maar door figuren als Vincent met hun kut Amsterdamse maniertjes om iedereen direct voor oetlul uit te maken als iets niet naar hun zin is heb ik minder zin om informatie te delenDag Vincent, het is in elk geval zo niet bedoelt, want ik heb alle respect voor de dames. Mijn woordkeuze had inderdaad beter gekund.
Dank U voor deze ondersteuning. Die onderste zin had ik er niet meer bijgezet. Ik wil het hier beschaafd houden. En ga proberen niemand uit te schelden.Dat zal allemaal best, maar door figuren als Vincent met hun kut Amsterdamse maniertjes om iedereen direct voor oetlul uit te maken als iets niet naar hun zin is heb ik minder zin om informatie te delen
@Vincent5 Blijf lekker in dat ramp Amsterdam joh
Ziet er lekker uit. Jammer genoeg geraak ik op een dinsdag niet in Hulst. Hoop dat iemand een verslagje doet.ja, dame ken ik, heb haar een keer meegemaakt. het is een lekker wijf.
ze is knapper dan op de fotos.
Is het in de open lucht dan?Gaat er morgen iemand naar de gb van Rebecca en Kelly? Ik heb wel zin maar vrees een lage opkomst door het slechte weer
Vermoed dat de overvloed aan parties aldaar (1 of 2 per dag onderhand) de opkomst ook wel zullen drukken.Gaat er morgen iemand naar de gb van Rebecca en Kelly? Ik heb wel zin maar vrees een lage opkomst door het slechte weer