Recensie Gangbang April, Kerkrade (Madame Chanet)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Man

Stamgast
320
13/11/21
614
Was eerst wat huiverig door eerdere berichten hier over Madame Chanet, maar ik vind deze club prima. Goed parkeren, vriendelijke ontvangst, drinken verzorgd. Douche mogen ze wel repareren, en betere hoeslakens over de bedden, die blijven zitten.

Dan April - fotos zonder gezicht zijn hit or miss maar dit was een duidelijke hit. Echt mooi meisje, echt studententype zoals in de advertentie stond, dat neem ik meestal met een flinke korrel zout maar deze keer was het echt. Als Siswet je type is, dan is April dat zeker ook.

En ze weet ook van wanten. Anaal, dp, klaarkomen op haar gezicht of in haar mond, flink deep throaten, allemaal prima. Ik was nog geen 10 minuten binnen of of ik zat al tot mijn ballen in haar kontje. Geil hoor. Zelfs toen er na verloop van tijd wat, zeg maar, beroepsrisicos van kontneuken zich voordeden, ging ze gewoon ff douchen en weer door.

We waren met een man of 8 waarvan er twee alweer snel weg waren; meeste tijd met 5 of 6. Goede groep, paar beginners maar da's geen probleem, goed afgewisseld en beetje ouwehoeren onder elkaar.

Enige probleem - het klokje op de kamer stond nog op zomertijd, dus ik verschrok na een tijdje, dacht dat we flink over tijd waren en ik moest nog ergens anders zijn, dus ben hals over kop vertrokken. Zag pas in de auto dat het een uur eerder was. Maar ach heb toch ruim twee uur lekker gesekst, 3 keer klaargekomen, een vierde keer had er toch niet in gezeten :)

Overall, 9 op 10 vandaag, precies zoals het moet zijn voor dit soort events. Hoop dat ze nog eens terug komt.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
43.227
Leden
34.999
Nieuwste lid
Gertjandegraaf1
Terug
Bovenaan Onderaan