ik ben hier 3 maal geweest maar laatste keer was wel een dikke 3 jaar geleden, dus deze info is niet up to date
hotels waar ik verbleven heb zijn sea breeze(goed personeel) en dandimayo(deze heeft een zwembad)hier moet niets extra betaald worden als je iemand mee brengt
de meeste hotels moet je wel bij betalen of dit moest veranderd zijn, sommige is het ook niet toegelaten
meisjes oppikken in time inn bar (eigenaar was een belg)en brittania bar (een echte afrikaanse bar donker en lawaai maar waren altijd veel meer meisjes)vanaf 22u ongeveer
prijzen vroeger was 1500 dalasi voor de nacht
nu ik ben hier al een tijdje niet meer geweest maar de info die ik hier de laatste jaren over hoorde was niet super positief,regering wil van sex toerisme af
minder goede meisjes te vinden ,en buitenlandse meisjes (sierra leone,guinee,enz)deze hanteren ook hoger prijzen heb ik is vernomen
ik heb mij er wel goed geamuseerd maar vrees dat het voor sex toerisme niet meer is wat het geweest was
laatste keer dat ik er was toen was het al veel minder tegenover de eerste keer en op hookers forum was het ook niet al te positief meer laatste jaren
maar ik herhaal mijn info zal niet meer correct zijn
als je echt veel interesse hebt in afrikaanse vrouwen dan is kenia een pak beter mijn persoonlijke voorkeur is uganda maar dit is wel het ruwe afrikaanse leven (minder veilig snachts ,minder comfort )tanzania is trouwens ook open en is ook beter dan gambia
maar als het de eerste keer afrika is dan is gambia wel ideaal om te beginnen ,als dit je ding niet is moet je zeker niet de andere landen bezoeken