Recensie Gaia, Park 118 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
358
26/09/22
251
69
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beyond expectations. I had a really bad experience the night before and this visit was to compensate for that. Apart from French Kissing which she did indulge in- albeit a tad cautiously, everything else was not top notch. Excellent blowing, excellent missionary fuck, excellent doggy, excellent everything. She allowed me to put a finger in her butt hole during doggy- I just love that. Gaia is beautiful, intelligent, down to earth and genuinely sweet. But it's the smile that makes her stand apart. I left a happy man.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
440
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame een bezoekje gebracht. Ze is heel vriendelijk en probeert je gelijk op je gemak te stellen.

Na de extra's bespreking en de schoonmaak kwam de actie. Ze maakt er wel een leuk feestje van en komt in eerste instantie erg gewillig over. Toch waren er wel wat restricties en werd het niet al te wild.

Al met al een leuke ervaring en zeker een aanrader.
 
Dame een bezoekje gebracht. Ze is heel vriendelijk en probeert je gelijk op je gemak te stellen.

Na de extra's bespreking en de schoonmaak kwam de actie. Ze maakt er wel een leuk feestje van en komt in eerste instantie erg gewillig over. Toch waren er wel wat restricties en werd het niet al te wild.

Al met al een leuke ervaring en zeker een aanrader.H
Hoeveel is de extra voor anaal?
 
Dame een bezoekje gebracht. Ze is heel vriendelijk en probeert je gelijk op je gemak te stellen.

Na de extra's bespreking en de schoonmaak kwam de actie. Ze maakt er wel een leuk feestje van en komt in eerste instantie erg gewillig over. Toch waren er wel wat restricties en werd het niet al te wild.

Al met al een leuke ervaring en zeker een aanrader.
440 euro voor 60 minuten..?
Dat voor een " feestje met restricties"
Of toch een typo wellicht ?
 
Park 118 has this habit of squeezing money from you through extras. Hourly rates are 140 but then they charge up to 80 for PZC, 50 for Tongzoenen, 50 for beffen. That itself makes it 140+80+50+50= 320. Add anal to that for 100 and that makes it 420. I am not surprised with the prices. That's why I am really selective about Park 118. Unless I really see somebody that catches my dick's attention real bad, I don't opt for it.
 
Park 118 has this habit of squeezing money from you through extras. Hourly rates are 140 but then they charge up to 80 for PZC, 50 for Tongzoenen, 50 for beffen. That itself makes it 140+80+50+50= 320. Add anal to that for 100 and that makes it 420. I am not surprised with the prices. That's why I am really selective about Park 118. Unless I really see somebody that catches my dick's attention real bad, I don't opt for it.
We have a term for that. Its called "dubbel genaaid" 🙄
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/gaia/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoewel ik me eigenlijk had voorgenomen om geen privehuizen meer te bezoeken wegens de vele slechte ervaringen in het verleden (vind het toch vaak snelle afwerksex daar), heb ik enige tijd geleden toch een afspraak gemaakt met Gaia. Ik heb nou eenmaal een zwak voor dames met een bos wilde krullen en deze zijn moeilijk te vinden. En ik moet zeggen, Gaia heeft me zeker niet teleurgesteld! De fotos geven een goed beeld van hoe ze er in het echt uitziet: fraai gevormd lichaam met een geweldig lekkere kont en een mooi gezichtje.

Sfeer op de kamer vond ik erg relaxed. Ze bouwde het lekker rustig op (precies waar ik van hou) en zoenen deed ze vol overgave, waardoor ik al snel goed hard werd. Vervolgens heeft ze met haar tong mijn hele lichaam verkent. Ik had gekozen voor pzc en dat doet ze hemels! Ze weet de nodige variatie aan te brengen en keek me steeds met van die geile zaadvragende ogen aan. Daarna heb ik haar in missionaris genomen, waar ze zelf ook echt van leek te genieten. Ze doet lekker mee, maar kreunt niet te overdreven. Tot slot heb ik het afgemaakt in doggy en ben ik knallend klaar gekomen terwijl ik die heerlijke billen stevig vastpakte. Zalig! Ik ben van privehuizen gewend dat ze na de daad zo snel als mogelijk van bed af springen (wat ik altijd een ontzettende turn-off vind), maar Gaia nam de tijd om nog even lekker na te praten, waardoor ik met een ontspannen gevoel weer naar huis ging.

Een groot nadeel vind ik dat je voor alles extra moet betalen, wat een beetje de spontaniteit uit de date haalt. Ook is de club nogal slecht bereikbaar met de auto en was het parkeren een drama. Maar Gaia zelf is top en ik zal ik haar zeker nogmaals bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan