Recensie Gaby, Oostende 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hamzah

Wandelaar
60
09/06/23
42
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gaby-naughty-nymphet.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zeer onbeleefd tijdens en na de afspraak.

Vlot afgesproken via WA maar éénmaal daar aangekomen deed ze de vooraf afgesproken zaken plots niet meer.
Ik trok dan maar mijn kleren terug aan want ik was specifiek gekomen omdat ze het bevestigd dat tongzoenen en beffen mogelijk is.

Ze mocht het geld houden maar ik vertrok gewoon waarna ze gewoon onbeschofte berichten stuurde.

Ik kan nog begrijpen dat de telefoniste beloftes maakt die de echte DVP niet kan waarmaken maar dan accepteer je dat gewoon in plaats van je klant uit te schelden.

Ten alle koste mijden!

P.s misschien ben ik haar type niet maar ik ben slank, gezond en met een verzorgd uiterlijk dus daar lag het niet aan.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gaby-nimf.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo,

Ondanks de slechte review, heb ik toch mijn stoute schoenen aangetrokken en deze dame gaan bezoeken. Bij aankomst is het wel degelijk de dame van op de foto's. Ik had betaald voor 1 uur maar omdat ik graag tongzoen, zijn we overeengekomen om 20 euro extra te betalen, wat geen probleem is voor mij. Pijpen deed ze heel goed, af en toe keer diep in haar keel gegaan. Dan was het tijd voor de daad. Ze kwam met veel goesting op mij zitten en begon me te berijden als een wilde cowgirl. We hebben ook heerlijk getongzoend tijdens de daad, verschillende standjes gedaan, waaronder mijn favoriete: reverse cowgirl. Had niet echt de indruk dat ze het tegen haar goesting deed. Ze kwam al haar beloftes na en ik vond het eerlijk gezegd een vriendelijke meid. Ze zei me ook dat het vaak gebeurt dat andere meisjes beroofd worden en toonde me ook wat video's. Ik was geschrokken want bij 1 video werd de DVP onder schot gehouden met een wapen terwijl anderen haar beroofden. Ik hoop van harte dat dit nooit met haar zal gebeuren of met welke dvp dan ook. Al bij al was het voor mij een leuke ervaring en voor mij zit er wel herhalingsgevaar in. :)

I have known her for about 6 months, since then I have become her regular client, I have never met a girl who was as sweet and who really matched the photos as she did. I believe there may have been a lack of communication between her and the client above, because having known her for so long, I cannot believe that we are referring to the same person I have been dating for 6 months.

Ps.. iknow I'm not her type because I'm much older than her, but she always treated me with a lot of respect and affection, which is why I keep going back to her.

Terug
Bovenaan Onderaan