Recensie Gaby, Heusden-Zolder 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Patje000

Wandelaar
28
03/03/23
22
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/gaby-2740/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had met Gaby afgesproken in een bekend daghotel in Heusden-Zolder. De afspraak maken verliep vlot. Eenmaal aangekomen geeft ze je de code voor de parking en het kamernummer. Haar uiterlijk komt overeen met de foto's, enkel haar borsten hebben een serieuze upgrade gekregen.

Ze spreekt geen woord Engels, enkel Frans en Portugees denk ik. Beide talen zijn Chinees voor mij, en als er één taal is die ik niet begrijp is het wel Chinees. Na de financiële verplichtingen maakt ze me duidelijk om een douche te nemen. Nadien ga ik op het bed liggen. Op dat moment krijgt ze telefoon, en ze neemt nog op ook. Het is een andere dame waarmee ze een gesprek voert op speaker in een voor mij vreemde taal. Ondertussen begint ze me ook af te trekken. Affin, na 5 minuten heeft ze eindelijk gedaan met bellen en gaat het rubbertje er op. Pijpen doet ze niet slecht, maar echt schitterend was het ook niet.

Daarna gaan we over tot het echte werk. Zij moest onderaan liggen en ik bovenop. Daarna nog even doggy en de eerste ronde was afgelopen. Andere standjes wou ze niet dadelijk. Ze is ook enorm statisch. Haar blik staat continu op oneindig, ze beweegt nauwelijks, raakt je niet aan en kreunt op een heel ander tempo dan mijn bewegingen. Ze houd ook steeds angstvallig haar borsten vast.

Ze vroeg me of ik een massage wou en daar ben ik op ingegaan. Masseren doet ze echt slecht. Meestal ook gewoon met één hand omdat ze met de andere hand op haar GSM aan het tokkelen was. Dat kon ik af en toe zien vanuit een ooghoek. Na de massage deed ze teken om terug te gaan douchen. Voor de massage olie dacht ik. Na de douche ging ik terug op bed liggen en keek ze vrij raar. "2 times" vroeg ze. Ik zei ja, en al zuchtend kwam ze terug op bed zitten. Ik wou dat ze boven op mij kwam zitten, maar dat ging niet. Ze probeerde me uit te leggen dat het iets met haar silicone borsten te maken had. Volgens mij zijn die nog nieuw en is ze bang dat er iets mee gaat gebeuren. Daarom dat ze die ook steeds zelf vasthoudt. Dan maar terug naar de 2 vorige standjes. Natuurlijk weer eerst 5 minuten bellen met die dame. Mijn goesting was toen ook wel ver te zoeken.

Lang verhaal kort, na 3 kwartier stond ik terug buiten. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Het is een knappe dame, maar ze doet het duidelijk tegen haar zin. Ze heeft zich bij het buitengaan nog wel verontschuldigd voor haar GSM gebruik. Voor zover ik het verstond.

Terug
Bovenaan Onderaan