Recensie Gabriella, Rendez Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Girlsaanbidder

Stamgast
352
22/09/24
1.322
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
210€
Ben vanmiddag bij gabriella geweest wauw wat een leuke spontane dame .ze is aardig vriendelijk en ziet er ook nog knap uit ,mooie ogen en mooie handen ,stevige borsten 🤩 ze neemt de tijd en verwent je helemaal naar je eigen wens ,ze praat ook makkelijk en kan ook goed het gesprek beginnen , we hebben een heel leuk gezellig uur gehad bedankt 🙏 gabriella .ook de dame bij de deur ontvang de mij ook weer op een leuke manier die geeft je ook gelijk rust bij het binnen komen rvp is een top huis kom er al jaren nu was het weer even geleden maar ben blij dat ik weer gegaan ben 🌟🌟🌟🌟🌟5sterren

Ben vanmiddag bij gabriella geweest wauw wat een leuke spontane dame .ze is aardig vriendelijk en ziet er ook nog knap uit ,mooie ogen en mooie handen ,stevige borsten 🤩 ze neemt de tijd en verwent je helemaal naar je eigen wens ,ze praat ook makkelijk en kan ook goed het gesprek beginnen , we hebben een heel leuk gezellig uur gehad bedankt 🙏 gabriella .ook de dame bij de deur ontvang de mij ook weer op een leuke manier die geeft je ook gelijk rust bij het binnen komen rvp is een top huis kom er al jaren nu was het weer even geleden maar ben blij dat ik weer gegaan ben 🌟🌟🌟🌟🌟5sterren

Mooi op tijd deze review, ik was al benieuwd naar deze dame, enorm bedankt voor je recensie.

Staat mollig in je review maar lijkt me toch op foto bij haar site gewoon lekkere slanke dame 😉

Terug
Bovenaan Onderaan