WHEM Gabriella, Merksem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelf al een aantal keer een afspraak proberen maken maar lukt nooit, heb mijn twijfels of dit wel een serieuze ad is, de fotos zien er zeer goed uit maar krijg nooit een adres door.

Ja hier zelfs geen antwoord op een WhatsApp bericht. Eerder een flauwe grappenmaker denk ik.
Ik kan u verzekeren dat ze geen grappenmaker is! Is een bloedmooie dame met een geweldig lekker lichaam. Ontvangt je in prachtige lingerie, en is niet te verlegen om je heerlijk met de tong te zoenen. En ze geeft je een ongelooflijke deepthroat!
Mij ziet ze zeker nog terug. Zelden zo een mooie dame gehad!

Ik kan u verzekeren dat ze geen grappenmaker is! Is een bloedmooie dame met een geweldig lekker lichaam. Ontvangt je in prachtige lingerie, en is niet te verlegen om je heerlijk met de tong te zoenen. En ze geeft je een ongelooflijke deepthroat!
Mij ziet ze zeker nog terug. Zelden zo een mooie dame gehad!
Prachtige reclame melange , waarom krijg ik dan van haar geen afspraak na een contact ze ging mij iets laten weten ???

Prachtige reclame melange , waarom krijg ik dan van haar geen afspraak na een contact ze ging mij iets laten weten ???
Weet ik veel? Heb nooit geen problemen gehad om haar te bereiken! Misschien is ze zeer selectief? Voor mij is ze echt een topper. Echt een goddelijk lijf en een super mooi snoetje, grote bruine ogen, super volle lippen en echt mega tieten

Beste,

Mijn naam is Gabriella en ik ben hier terechtgekomen via een klant. Ik wil graag duidelijk maken dat ik geen grappenmaker ben en dat mijn advertentie oprecht en echt is. Doordat ik uitsluitend op afspraak werk en op dat moment mijn berichten niet kan beantwoorden,ik stuur nooit terug na omdat elke thuis/prive situatie anders of op een ongepast moment terugstuur.kan het soms de indruk wekken dat ik moeilijk te bereiken ben. Mijn excuses hiervoor alvast.

Met vriendelijke groet,

Dit gaat om Catherina ze heeft me vorig jaar bestolen toen ik aan het douchen was bij haar ik was niet de enige blijkbaar, heel veel reviews met slechte ervaringen, ze praat bijna een uur vol, om geen sex te hebben.

Beste, het lijkt erop dat er wat verwarring is over de personen. Ik ken Catherine niet. Het is jammer dat er tijd besteed wordt aan het afbreken van iemand. Als u denkt dat u Catherine herkent, waarom dan niet teruggekeerd? Het lijkt me allemaal wat onzin. Ik heb ook gezien dat u vaak negatieve opmerkingen maakt over verschillende dames. Misschien is het goed om daar eens over na te denken..

Ja als ik negatieve ervaringen heb met een dame dan plaats ik negatieve reviews daar is de site voor bedoeld, ik heb u gesproken via de tel ik herken uw stem en uw heeft dezelfde postuur plus u ontvangt op dezelfde adres, madame ge houdt alleen u eigen voor de gek, je moet blij zijn dat ik toendertijd de politie niet hebt ingeschakeld

Ja als ik negatieve ervaringen heb met een dame dan plaats ik negatieve reviews daar is de site voor bedoeld, ik heb u gesproken via de tel ik herken uw stem en uw heeft dezelfde postuur plus u ontvangt op dezelfde adres, madame ge houdt alleen u eigen voor de gek, je moet blij zijn dat ik toendertijd de politie niet hebt ingeschakeld
Tja, ze blijft onnozel doen, uiteraard was zij ook Catherina. Shame on you Gabriella

Dit gaat om Catherina ze heeft me vorig jaar bestolen toen ik aan het douchen was bij haar ik was niet de enige blijkbaar, heel veel reviews met slechte ervaringen, ze praat bijna een uur vol, om geen sex te hebben.

Bedankt voor deze info, dit is zeer nuttige info, gaan wandelen met zuurverdiende centjes is al duur genoeg!
Misschien moeten we nog wachten op een reactie van "Janis" maar blijkbaar is die ook al met de noorderzon vertrokken :D

Beste, ik begrijp dat u negatieve ervaringen heeft met bepaalde dames en dat u die via reviews wilt delen de site is niet enkel bedoeld voor negativiteit he neem eens de voorbeeld van andere wanderlaars die ook posiviteit delen .. Dat is uw keuze. Wat betreft dat u zogezegd mijn "stem" herkend en zogezegd dan nog eens naar mijn prive komt vreemd om er dan maar eens terug te gaan, maar ik denk dat het belangrijk is om misverstanden op een respectvolle manier op te lossen. Ik heb geen negatieve ervaringen dus bij deze.. fijne dag verder vol posiviteit.

Beste, ik begrijp dat u negatieve ervaringen heeft met bepaalde dames en dat u die via reviews wilt delen de site is niet enkel bedoeld voor negativiteit he neem eens de voorbeeld van andere wanderlaars die ook posiviteit delen .. Dat is uw keuze. Wat betreft dat u zogezegd mijn "stem" herkend en zogezegd dan nog eens naar mijn prive komt vreemd om er dan maar eens terug te gaan, maar ik denk dat het belangrijk is om misverstanden op een respectvolle manier op te lossen. Ik heb geen negatieve ervaringen dus bij deze.. fijne dag verder vol posiviteit.
Goed lezen is ook moeilijk, dat begrijp ik wel, ik heb u gesproken via de telefoon u heeft dezelfde stem toen heeft u mij het adres gestuurd via Whatsapp precies hetzelfde adres en procedure van binnenkomen , maar om even terug te komen over positiviteit, u kent mij niet, u leest alleen een paar reacties waar ik mijn wandelcollega's waarschuw voor misstanden/oplichting in onze gezamenlijke hobby.
Nogmaals ik heb u al betaald voor een ondermaatse service en durft mij nog te bestellen dat is pas schaamteloos.

Beste, ik begrijp dat u negatieve ervaringen heeft met bepaalde dames en dat u die via reviews wilt delen. Dat is uw keuze maar neem eens de voorbeeld van u medewandelaars review kent ook posiviteit tis natuurlijk hoe je bent ingesteld . ik begrijp dat u verwart maar ik denk dat het belangrijk is om misverstanden op een respectvolle manier op te lossen. Ik ken geen negatieve ervaringen. Dus bij deze een fijne zonnige dag vol posiviteit xxx
Goed lezen is ook moeilijk, dat begrijp ik wel, ik heb u gesproken via de telefoon u heeft dezelfde stem toen heeft u mij het adres gestuurd via Whatsapp precies hetzelfde adres en procedure van binnenkomen , maar om even terug te komen over positiviteit, u kent mij niet, u leest alleen een paar reacties waar ik mijn wandelcollega's waarschuw voor misstanden/oplichting in onze gezamenlijke hobby.
Nogmaals ik heb u al betaald voor een ondermaatse service en durft mij nog te bestellen dat is pas schaamteloos.
Man man man nogmaals wie kan hier niet goed begrijpend lezen.. ik heb u niet bestolen en weet wie u bent! Als u wordt bestolen bel je de politie en ni zomaar hier u parleke komen doen wat er u zogezegd is overkomen en jij weer de enigste bent overal die zulke zaken mee maakt! Fijne dag

Laatst bewerkt:
2 tegenstrijdige dingen, u heeft mijn niet bestolen en ik zuig het uit mijn duim en jij kent mij, dat betekent toch dat ik bij jou geweest ben. Niet iedereen wilt voor 200,- euro de politie bellen en dat thuis uitleggen ik neem mijn verlies en zet dat gewoon in de reviews op deze site om mensen te behoeden. Jij weet heel goed waar je mee bezig bent, ik was nog geen minuut buiten en kwam er achter dat mijn portefeuille leeg was en je had mij al geblocked.

Terug
Bovenaan Onderaan