- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Aangetrokken door haar mooie glimlach, sensuele bewegingen en haar prachtige kont, bij deze joviale en knappe skinny-petit girl binnengegaan.
Leuke kennismaking met deze vrolijke en enthousiaste meid. Pijpen deed ze met veel gevoel en zonder haar handjes zoals ik graag heb. Tijdens deze intense blowjob nam ze mijn vingers richting haar strak poesje zodat deze al wat werd opgewarmd voor de knallende doggy die zou volgen. Deze petit meid is correct en zeker niet gehaast. Mooi gezichtje, lange zwarte haren, klein stevig kontje en vrolijk karaktertje. Wel slappe borstjes, maar voor de standaard entree ticket, krijg je hier wel een uitstekende service.
Leuke kennismaking met deze vrolijke en enthousiaste meid. Pijpen deed ze met veel gevoel en zonder haar handjes zoals ik graag heb. Tijdens deze intense blowjob nam ze mijn vingers richting haar strak poesje zodat deze al wat werd opgewarmd voor de knallende doggy die zou volgen. Deze petit meid is correct en zeker niet gehaast. Mooi gezichtje, lange zwarte haren, klein stevig kontje en vrolijk karaktertje. Wel slappe borstjes, maar voor de standaard entree ticket, krijg je hier wel een uitstekende service.