- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Gabriëlla behoort zeker tot één van mijn toppertjes in de A-straat. Je kan haar terugvinden in de A-straat 126; ze staat volledig links in het raam, als je ervoor staat. Ze is al enkele jaren aanwezig in de A-straat (ik denk van 2017). Ze heeft soms vlechtjes in haar haren, draagt altijd een sexy lingeriesetje of bikinietje zodat je haar sexy lijfje goed kunt bewonderen. Ze heeft ook altijd een glimlach rond de mond en is zeker niet iemand die voortdurend ongeïnteresseerd op haar gsm zit te tokkelen.
Ze houdt ervan om lekker gebeft te worden, wat ik dan natuurlijk ook met veel plezier doe totdat ze wat schokkend klaarkomt. Ze heeft een bijgewerkt c-cupje (persoonlijk vind ik het niet zo goed gedaan), een heel leuk sexy kontje (zalig om het ook te kunnen bewonderen vanuit standje 69).
Steevast eindigen we in "doggy" waarna ze me meestal ook nog een lekkere rug massage geeft.
Als ik op wandel ben in de A-straat en ik zie ze staan dan ga ik er bijna altijd binnen. Heerlijke, vriendelijke jongedame; verwen haar en je krijgt veel terug.
Ze houdt ervan om lekker gebeft te worden, wat ik dan natuurlijk ook met veel plezier doe totdat ze wat schokkend klaarkomt. Ze heeft een bijgewerkt c-cupje (persoonlijk vind ik het niet zo goed gedaan), een heel leuk sexy kontje (zalig om het ook te kunnen bewonderen vanuit standje 69).
Steevast eindigen we in "doggy" waarna ze me meestal ook nog een lekkere rug massage geeft.
Als ik op wandel ben in de A-straat en ik zie ze staan dan ga ik er bijna altijd binnen. Heerlijke, vriendelijke jongedame; verwen haar en je krijgt veel terug.