Nou.. Dat zal best bij een hele mooie jedoch hersenloze gold digger zijn
Dat ze puur valt voor je geld..
Maar ook dat houd uiteindelijk op..
Is het een mooi supergeil poppetje dat nog geen ei kan bakken..
Dan gaat na 10x geneukt te hebben jou vreselijk tegenstaan
Ik zal je wel vertellen dat de gemiddelde vrouw toch anders in elkaar steekt
De meeste normale vrouwen van normaal niveau.. Dus niet perse ma Flodder of een keiharde hoogopgeleide zakenmadam
Zoeken toch meest een vent die spontaan, zelfstandig, zelfverzekerd en die er voor haar is in tijd van nood
Uiterlijk en geld doet er minder toe dan iedereen denkt..
Je hoeft echt niet super afgetraind te zijn of de kachel aan te steken met briefjes van 100..
Als je d'r kunt laten lachen en op d'r gemak kunt laten voelen is je kans nog groter..
Geen flauwekul ophangen, dat hebben ze zo door..
Tenminste bovenstaande is mijn ervaring.. Heb links en rechts best wel wat mogelijkheden gehad en soms nog steeds.. Maar ik begin er niet aan..
En ik loop overdag altijd in een werkbroek en polo of sweater.. Wel verzorgd en gespierd.. 95kg bij 1,80, Maar dat zie je met sweater aan wel iets minder.. En dat geeft niet..
Zolang je een ruimte binnenloopt, en er komt een VENT binnen.. Dat maakt het verschil..
End if story..
Dat ze puur valt voor je geld..
Maar ook dat houd uiteindelijk op..
Is het een mooi supergeil poppetje dat nog geen ei kan bakken..
Dan gaat na 10x geneukt te hebben jou vreselijk tegenstaan
Ik zal je wel vertellen dat de gemiddelde vrouw toch anders in elkaar steekt
De meeste normale vrouwen van normaal niveau.. Dus niet perse ma Flodder of een keiharde hoogopgeleide zakenmadam
Zoeken toch meest een vent die spontaan, zelfstandig, zelfverzekerd en die er voor haar is in tijd van nood
Uiterlijk en geld doet er minder toe dan iedereen denkt..
Je hoeft echt niet super afgetraind te zijn of de kachel aan te steken met briefjes van 100..
Als je d'r kunt laten lachen en op d'r gemak kunt laten voelen is je kans nog groter..
Geen flauwekul ophangen, dat hebben ze zo door..
Tenminste bovenstaande is mijn ervaring.. Heb links en rechts best wel wat mogelijkheden gehad en soms nog steeds.. Maar ik begin er niet aan..
En ik loop overdag altijd in een werkbroek en polo of sweater.. Wel verzorgd en gespierd.. 95kg bij 1,80, Maar dat zie je met sweater aan wel iets minder.. En dat geeft niet..
Zolang je een ruimte binnenloopt, en er komt een VENT binnen.. Dat maakt het verschil..
End if story..