Gaan voor second best

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.190
06/07/21
1.315
49
Kennen jullie dat? Je zit thuis en je wilt gaan wandelen met in je achterhoofd om bij Suzanna, Irene of Alina langs te gaan. Blijkt Suzanna op vakantie, Irene heeft een vrije dag, en Alina heeft een klant waar geen eind aan komt. Je plannetje gaat duidelijk niet door zoals je gehoopt had, en je gaat maar wat doelloos rondjes langs de ramen lopen totdat misschien Alina haar gordijn open heeft, of je hoopt op een verrassing waarvan je in je achterhoofd weet dat die er niet komt. Nadat je een uur rondjes hebt gelopen en steeds dezelfde dames hebt aan geglimlacht waar je doorgaans niet naar binnen gaat, krijg je toch het gevoel dat er nog iets moet gebeuren. Met een volle zak naar huis is geen optie, en dus ga je je aandacht richten op een "second best" DVP. Een DVP waar je nooit langs zou gaan als je een betere keus zou hebben. Je denk dan zoiets als, "Nou ja, dat dan maar" want er moet nog wel geneukt worden. Aan de ene kant misschien heel DVP onvriendelijk, aan de andere kant zou het een eye opener kunnen zijn voor een nieuw avontuur, en voor de DVP wat inkomsten.

Als je in het echte leven met een meisje uit de kroeg naar huis zou gaan en tegen haar zeggen, "ik wilde eigenlijk je vriendin neuken, maar die had andere plannen, dus nu neuk ik jou dan maar"....Dan zijn vermoedelijk de rapen gaar.

Kennen jullie dat? Je zit thuis en je wilt gaan wandelen met in je achterhoofd om bij Suzanna, Irene of Alina langs te gaan. Blijkt Suzanna op vakantie, Irene heeft een vrije dag, en Alina heeft een klant waar geen eind aan komt. Je plannetje gaat duidelijk niet door zoals je gehoopt had, en je gaat maar wat doelloos rondjes langs de ramen lopen totdat misschien Alina haar gordijn open heeft, of je hoopt op een verrassing waarvan je in je achterhoofd weet dat die er niet komt. Nadat je een uur rondjes hebt gelopen en steeds dezelfde dames hebt aan geglimlacht waar je doorgaans niet naar binnen gaat, krijg je toch het gevoel dat er nog iets moet gebeuren. Met een volle zak naar huis is geen optie, en dus ga je je aandacht richten op een "second best" DVP. Een DVP waar je nooit langs zou gaan als je een betere keus zou hebben. Je denk dan zoiets als, "Nou ja, dat dan maar" want er moet nog wel geneukt worden. Aan de ene kant misschien heel DVP onvriendelijk, aan de andere kant zou het een eye opener kunnen zijn voor een nieuw avontuur, en voor de DVP wat inkomsten.

Als je in het echte leven met een meisje uit de kroeg naar huis zou gaan en tegen haar zeggen, "ik wilde eigenlijk je vriendin neuken, maar die had andere plannen, dus nu neuk ik jou dan maar"....Dan zijn vermoedelijk de rapen gaar.
?Idem dito hier.
Ik haat zulke dagen, heel tijdrovend en frustrerend.

Ben zo wel tegen een van mijn favoriete dames (ooit) aangelopen, had daarna wel een probleem want omdat de absolute nummer 1 een drukke avond had ging ik bij deze Roemeense binnen. Werd mijn nummer 2 en na vertrek nummer 1 steeg ze met stip ;-)
Ze had werkelijk alles .... jammer dat ze al jaren terug is gestopt... :-(

Ik loop normaal niet langs de ramen, maar wel een aantal keer soortgelijke ervaring in een privehuis gehad. Kom je binnen met een aantal dames in het achterhoofd die aanwezig zouden moeten zijn, blijken die niet beschikbaar. Dan maar zien wie er nog meer voor komt stellen. Soms valt dat tegen, soms zit het mee.

Wil je dat voorkomen, dan kun je bij de meeste privehuizen wel even van te voren reserveren. (Al kan dat ook een enkele keer fout gaan, maar ook dan kun je altijd nog terugvallen op een voorstelronde...)

Dit weekend mislukte mijn afspraak bij een privéhuis, dame kwam niet opdagen, ondanks dat ik er een afspraak voor gemaakt had. Omdat ik geen zin had in second best, vertrokken. Maar ... het jeukte ... Dus uiteindelijk toch contact opgenomen met andere dames voor privé ontvangst. Inderdaad, eigenlijk ook tweede keus, en last minute, dus ik koesterde weinig hoop. Nog drie mislukkingen verder gaf nummer vier wel vlot antwoord en kort samengevat: vijfde keus was een hele leuke dame en staat nu hoog in mijn favorietenlijst. Ze was uiteindelijk waarschijnlijk leuker dan de oorspronkelijke nummer één. Had ik toch nog geluk.

Komt een enkele keer voor bij een privehuis als de afspraak niet door kan gaan.
Vaak is het dan het beste om daar te vertrekken en bij een ander huis een voorstelronde mee te maken heb ik ontdekt. Terwijl ik dan van het ene naar het andere huis rijdt verwaaien mijn gedachten een beetje, kan ik mijn teleurstelling verwerken (wat klinkt dat zwaar) en min of meer fris aan een voorstelronde in een ander huis beginnen.

Ik ben over het algemeen een nachtwandelaar. Het is ontzettend frusterend als van mn lijstje- waarbij dames staan die adverteren met 24/7 beschikbaarheid- niemand reageert. En in de meeste gevallen zijn ze dan nog wel online trouwens op WA. Wat ik dan doe: advertenties die bovenaanstaan en op zoek naar een volgende, maar zelden tot succes geleid want of niet mijn smaak, of geen recensies of ik baal gewoon teveel dat m'n top 6 niet reageert..

Vroegah moest je nog bellen ipv appen en kon je vaak snel terecht. Nu moet je zowat plannen en als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het wel. En vroegah was een misstap ook goedkoper; uurtje was max. 120 en in uitzonderlijke gevallen 150 (vaak de knappere dames). Nu ben je 170 tot 200 kwijt.

ik zoek er meestal 3 of 4 uit in de regio ,begin dan voor in de middag al contact te leggen..
die 3 of 4 is meestal om te zorgen niet met lege handen te komen staan..maar NIEMAND reageerd..of ze lezen de appjes en niks meer
dan houd het gewoon op ..vroeger ging ik dan nog verder zoeken..maar dat doe ik niet meer..daar komt nooit veel goeds van
zoiets als, je hebt zin in een BMW en uiteindelijk koop je dan maar een Golfje ,om er maar vanaf te zijn..dat werkt niet..
komt ook wel eens voor dat je om 14.00u 1 of 2 appjes gestuurd hebt (nooit meer,want dan word je te opdringerig en moeten ze je meestal niet meer)
dat je om 22.00u terug krijgt
Hi Baby
i'm fine thnk U
how long and when u wanna com?
dan ben ik ergens wel blij dat het om 14,00u al niet vlotte..had waarschijnlijk weggegooid geld geweest..
second best?..soms is er al geen first best..
maar ik doe dat soms wel ja..als de eerste niet reageerd,dan de volgende..

Kennen jullie dat? Je zit thuis en je wilt gaan wandelen met in je achterhoofd om bij Suzanna, Irene of Alina langs te gaan. Blijkt Suzanna op vakantie, Irene heeft een vrije dag, en Alina heeft een klant waar geen eind aan komt. Je plannetje gaat duidelijk niet door zoals je gehoopt had, en je gaat maar wat doelloos rondjes langs de ramen lopen totdat misschien Alina haar gordijn open heeft, of je hoopt op een verrassing waarvan je in je achterhoofd weet dat die er niet komt.
En dan gaat dat gordijntje eindelijk open, als jij aan het andere uiteinde van de straat bent. Zodat jij kunt toekijken hoe een andere wandelaar die toevalig daar net langsloopt naar binnen glipt.

Als de goesting er is, ga ik via de bekende sites zoeken naar dames die op dat moment beschikbaar zijn. Natuurlijk hou ik dat ook op de andere dagen een beetje in het oog, om zo de goesting te "sturen". Een dagje of twee moeten wachten en weten dat dan mijn eerste keuze beschikbaar is, overleef ik nog wel. Maar kan ook zijn dat dan op D-day de goesting weg is. Dat kan ik voorkomen door niet klaar te komen in de tussentijd, dan groeit de goesting enkel. Ik kan mijn geilheid enigszins sturen, en dan is het vooraf maken van een afspraak een goede optie om flops te voorkomen. Bellen, afspreken, kijken naar het aantal dagen en middels "orgasmcontrol" de geilheid opbouwen naar de bewuste dag.

Op de dag zelf kan het zijn dat de dame die mijn eerste keuze is, niet aanwezig is. Ik voorkom zoiets dus door een afspraak te maken vooraf. Kans dat de dame op de dag alsnog afwezig is, is aanwezig, maar kleiner. Op de bewuste dag neem ik vooraf nog even contact op per telefoon om te checken of ze er is.

Als de dame er niet is of als de goesting opkomt op een ongeschikte dag / spontaan komt en niet te controleren valt (wat ook wel eens gebeurt), is het bij mij een kwestie van aftrekken om de goesting te verminderen en af te wachten tot een betere dag. Blijven rukken tot het lijf tot rust komt. ;)

Ik bezoek vaak georganiseerde feestjes / gangbangs. Dan kan ik de goesting sturen naar de bewuste dag die is aangekondigd en beleef ik op die dag hetgeen mijn eerste keuze is.

In de tijd dat ik enkel privehuizen bezocht, ging ik in het begin op de bonnefooi. Dames stelden zich voor, ik koos en het kon mee of tegenvallen op de kamer. Diverse flops, maar ook enkele tops mogen ervaren. De tops werden nummer 1 en ik ging over tot het maken van afspraken bij hen. Maar ook wel eens iets anders willen proberen ondanks dat topdames aanwezig waren, dus af en toe toch op de bonnefooi, voor de kick, de spanning. En wederom: flop en top meegemaakt. Na een flop baal je (had ik maar een afspraak bij een toppertje gemaakt), na een top is het volop nagenieten en het lijstje aanpassen, omdat de topper er ook ergens bij genoteerd dient te worden.

Kans op flops zijn te verminderen (niet te voorkomen) door je vooraf goed in te lezen op diverse forums waarin de dames beschreven worden. Vervolgens de voorstelronde laten doen en eerst met het meisje te praten aan de bar voordat je beslist. Op zo`n moment geilt ze je natuurlijk op en is denken met het verstand moeilijk....... Zelfde geldt voor de ramen: rustig wandelen, rondje maken, niet direct naar binnen. Bij saunaclubs is het voordeel dat je de ervaringen met andere ijsberen kunt delen en je ogen uitgebreid de kost kunt geven in de club voordat je een meisje uitkiest. En ook bij ramen en saunaclubs geldt: altijd vooraf een praatje met de dame. Is er een klick, wat doet ze wel en wat niet aangaande mijn wensen, enzovoort.

Ik ben over het algemeen een nachtwandelaar. Het is ontzettend frusterend als van mn lijstje- waarbij dames staan die adverteren met 24/7 beschikbaarheid- niemand reageert. En in de meeste gevallen zijn ze dan nog wel online trouwens op WA. Wat ik dan doe: advertenties die bovenaanstaan en op zoek naar een volgende, maar zelden tot succes geleid want of niet mijn smaak, of geen recensies of ik baal gewoon teveel dat m'n top 6 niet reageert..
Ik had zoiets geruime tijd geleden. Een toertje naar een andere provincie, waarbij ik de dagen ervoor al een beetje aan het oriënteren was welke dames de moeite van het bezoeken waard waren. Het waren er niet veel, omdat ik afhankelijk was van het OV, uiteindelijk draaide het die dag uit op bellen zonder resultaat.
Wat resteerde was een bezoek aan een privéhuis, waarbij ik vroeg of een bepaalde dame er was.
Dat bleek het geval, alleen bleek het huis in een andere plaats neergestreken te zijn en dat was voor mij geen haalbare kaart.
Dus dan maar onverrichter zake terug naar huis.

Dan probeer ik, zoals jij schrijft, de net bovenaan geplaatste adverteerders nog wel eens te bellen, maar dat loopt -helaas- vaak ook op een teleurstelling uit.
Ze kunnen dan "morgen" afspreken, maar ja, dan roept de dagelijkse plicht weer.

En dan gaat dat gordijntje eindelijk open, als jij aan het andere uiteinde van de straat bent. Zodat jij kunt toekijken hoe een andere wandelaar die toevalig daar net langsloopt naar binnen glipt.
ik heb wel eens als een Bokito voor een raam gepatrouilleerd om anderen voor te zijn ..... der zijn van die dames waar iederen wat mee wil. Maar ben zo ook wel eens afgetroefd, lag der een andere witrug op mijn favoriet zijn hobby uit te oefenen

Ik heb dit vroeger wel meerdere malen gedaan, maar op een gegeven moment ben ik ermee opgehouden. Ja, het is jammer om onverrichter zake terug naar huis te moeten, jammer dat je de reis voor niks gemaakt hebt, en zonde van de reiskosten, maar da's nog altijd nog beter dan nog meer geld weggooien aan een tegenvallende ervaring. Want dat werd het eigenlijk altijd. Tegenwoordig zou ik dan liever m'n verlies nemen en maar weer omdraaien.

Ik loop normaal niet langs de ramen, maar wel een aantal keer soortgelijke ervaring in een privehuis gehad. Kom je binnen met een aantal dames in het achterhoofd die aanwezig zouden moeten zijn, blijken die niet beschikbaar. Dan maar zien wie er nog meer voor komt stellen. Soms valt dat tegen, soms zit het mee.
Ook dat heb ik vaker meegemaakt. Van tevoren een afspraak maken met een meisje dat ik nog niet eerder heb ontmoet doe ik niet, want van die foto's op de sites van privehuizen kun je helemaal niet op aan. (Plus dat gezicht voor mij het belangrijkst is qua aantrekking.) Dus heb ik wel eens meegemaakt dat ik op een dag naar een privéhuis trok, wanneer er meerdere meisjes moesten werken die mij interessant leken, en die vervolgens allemaal bezet waren.

Ik heb me door de sunk/cost fallacy (je hebt nu al de tijd, de moeite en het reisgeld geïnvesteerd, dus als je nu weg gaat is dat weggegooid) laten verleiden tot zo'n 'second best'. Dat waren dan dames die me eigenlijk qua uiterlijk niet zo konden bekoren, en hoewel de service dan wel goed tot heel goed kon zijn, had ik er achteraf toch altijd spijt van. Maar ja, op zulke momenten denken we niet altijd met ons hoofd...

Volgens mij is dat de key: je moet even 'resetten' voordat je een nieuwe dame uitkiest. Als je een dame in je kop had en je gaat met dat in gedachten een plan B doen, dan is het dus een B en geen A. Maar als je even je oorspronkelijke plan kunt vergeten (en voor mij is een kwartiertje rijden naar een ander privehuis genoeg) dan maak je weer een frisse start.

Komt een enkele keer voor bij een privehuis als de afspraak niet door kan gaan.
Vaak is het dan het beste om daar te vertrekken en bij een ander huis een voorstelronde mee te maken heb ik ontdekt. Terwijl ik dan van het ene naar het andere huis rijdt verwaaien mijn gedachten een beetje, kan ik mijn teleurstelling verwerken (wat klinkt dat zwaar) en min of meer fris aan een voorstelronde in een ander huis beginnen.
Zo heb ik Daisy van Diane's Secret leren kennen, en daar ben ik nog steeds blij om! Was anders nooit gebeurd. Ik was waarschijnlijk niet eens bij DS terecht gekomen als m'n eerdere afspraak bij een ander privéhuis niet zo'n puinhoop was. Ja, die ging wel door, maar was zo slecht dat ik het na 20 minuten afbrak. Ik dacht echt dat die dag verloren was, totdat ik dacht: kom, ik doe eens gek, ik ga ergens anders kijken. Ben dat meisje nu nog dankbaar dat ze zo slecht was dat ze me naar DS heeft gedreven! ?

Deze hele week was voor mij een deceptie, allemaal dames waarmee je wat afspreekt en dan cancelen of niks van zich laten horen (zelfs van iemand die ik al langer ken en waarvan ik het niet had verwacht). Gelukkig zijn er de gk dames aanwezig waarvan ik eentje 3x te grazen heb genomen omdat mijn eerste keuzes verzaken.

Mijn persoonlijke regel is dat ik voor elke herhaalbezoek eerst een nieuwe dvp uitprobeer. Met de schrale keuze van afgelopen tijd en wispelturigheid lukt dat maar niet.

Ja, ik ken dat. Je wilt bij de ramen naar een van de favoriete dames, en dan is ze er niet.

Maar gelukkig zijn er websites zoals deze (of de bekende voorganger) en heb ik van tevoren alternatieve keuzes voorbereid.

Ik heb dit een keer meegemaakt. Ik had een afspraak staan bij een privéhuis met een dame met zeer lovende recensies en ik had haar een keertje in het echt gezien. Kom ik op het tijdstip van de afspraak, is de dame nog nergens te bekennen. De gastvrouw belde haar en ze gaf aan dat ze dacht één uur later op het rooster te staan. De gastvrouw gaf aan dat ik één uur kon wachten, maar dan zouden alle afspraken ook opschuiven. Ik heb daarom maar voor de eer bedankt en ik ben toen naar de ramen gegaan.

Bij de ramen kon ik een beetje mijn gedachten verzetten. Een paar dames waagde een poging om mij binnen te halen, maar ik viel voor een lange Oost-Europese blondine. Tijdens het gesprek bij het raam was al duidelijk dat er veel mogelijk was (onder andere tongzoenen en anaal). Ik koos in eerste instantie voor alleen tongzoenen als extra bovenop het standaardpakket. Echter bekeek ik haar achterkant in de kamer en besloot ik alsnog € 50,- neer te tellen voor anaal. Zonder die misgelopen afspraak bij het privéhuis had ik nooit mijn eerste keer anale sex gehad.

Het kan gebeuren dat wanneer je een paar dagen eerder een afspraak hebt gemaakt, jouw dame er op de dag zelf toch niet is. Dat heb ik ook wel eens meegemaakt, 's morgens vol goesting wakker geworden, blijkt de dame van de afspraak er die dag helaas niet te zijn. Toen even gebeld met een dame waarbij ik een paar weken eerder was geweest en gelukkig kon ik een uurtje later bij haar langskomen. Na de ontspanning door inspanning vertelde deze dame dat ze na die week ging stoppen, dus achteraf was ik blij dat ik nog een laatste keertje bij haar was geweest.

Plan B is in mijn geval een dame die ik al ken of een dame die ik al op mijn lijstje heb staan. In alle geilheid zomaar naar een onbekende dame gaan doe ik liever niet. Ik zoek de dames liever van te voren uit en gebruik daarbij graag de recensies op deze site.

Ik ben een windowshopper , ik moet ergens van mijn top 3 de telefoonnummers hebben liggen maar ik heb ze nog nooit gebeld
In het zeldzame geval dat geen van de 3 aanwezig is zoek ik wat anders ,maar een top 4 heb ik nog niet dus eigenlijk valt dat meestal tegen , dus even bellen van te voren is geen slecht idee
Aan de andere kant draagt het wel een beetje aan de spanning van het wandelen bij dat je niet van te voren weet waar je terecht gaat komen

Ik heb een vaste raam dame die bezoek ik op afspraak bij privé ontvangst kijk ik gewoon welke dame haar profiel omhoog plaatst en als het mijn smaak is contact ik haar. Geen plan A B of C. Ik bezoek een dame ter vermaak niet als noodzaak.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan