Kennen jullie dat? Je zit thuis en je wilt gaan wandelen met in je achterhoofd om bij Suzanna, Irene of Alina langs te gaan. Blijkt Suzanna op vakantie, Irene heeft een vrije dag, en Alina heeft een klant waar geen eind aan komt. Je plannetje gaat duidelijk niet door zoals je gehoopt had, en je gaat maar wat doelloos rondjes langs de ramen lopen totdat misschien Alina haar gordijn open heeft, of je hoopt op een verrassing waarvan je in je achterhoofd weet dat die er niet komt. Nadat je een uur rondjes hebt gelopen en steeds dezelfde dames hebt aan geglimlacht waar je doorgaans niet naar binnen gaat, krijg je toch het gevoel dat er nog iets moet gebeuren. Met een volle zak naar huis is geen optie, en dus ga je je aandacht richten op een "second best" DVP. Een DVP waar je nooit langs zou gaan als je een betere keus zou hebben. Je denk dan zoiets als, "Nou ja, dat dan maar" want er moet nog wel geneukt worden. Aan de ene kant misschien heel DVP onvriendelijk, aan de andere kant zou het een eye opener kunnen zijn voor een nieuw avontuur, en voor de DVP wat inkomsten.
Als je in het echte leven met een meisje uit de kroeg naar huis zou gaan en tegen haar zeggen, "ik wilde eigenlijk je vriendin neuken, maar die had andere plannen, dus nu neuk ik jou dan maar"....Dan zijn vermoedelijk de rapen gaar.
Als je in het echte leven met een meisje uit de kroeg naar huis zou gaan en tegen haar zeggen, "ik wilde eigenlijk je vriendin neuken, maar die had andere plannen, dus nu neuk ik jou dan maar"....Dan zijn vermoedelijk de rapen gaar.