Spelletjes
Vaste klant
Hier gaan we weer. Het zou morgen weleens voorlopig de laatste dag kunnen zijn voor een bezoekje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, na 15 januari, komt carnaval, dan kan nog niets open. Daarna pasen, moeilijk. Koningsdag, pinksteren en hemelvaart willen de burgers ook feesten, dus lockdown. Schat midden juni weer verlichtingzogenaamd voor 2 of 3 weken en uiteindelijk worden het 3 of 4 maanden
Daar denken ze in de UK toch even anders over nu, lees het nieuws maar.Tja, niet huilen voordat je geslagen wordt. Er valt zo vreselijk weinig over te zeggen iedere keer.
Het verbaast me toch wel een beetje dat er nu weer zo gepaniekt wordt door het kabinet / OMT. Zo boeiend is die omikron-variant toch ook weer niet? We hebben vaker een nieuwe variant gehad en alleen de Britse heeft volgens mij tot een lichte verzwaring van maatregelen geleid.
Ik begin het ook zat te worden, denk alleen dat "ze" toch weer voor een harde lockdown gaan, zucht.'ze' denken in de UK hetzelfde als 'ze' in NL. Maar ik hoor niet bij 'ze' en ik ben zeker niet de enige.
Dit volk is het zat. C'est ça.
'Dit volk'...'ze' denken in de UK hetzelfde als 'ze' in NL. Maar ik hoor niet bij 'ze' en ik ben zeker niet de enige.
Dit volk pikt toch alles laat je vooral voor de 3e keer prikken voor Jan doedel.'ze' denken in de UK hetzelfde als 'ze' in NL. Maar ik hoor niet bij 'ze' en ik ben zeker niet de enige.
Ziet er slecht uit idd OMT heeft weer een doem scenario grafiek laten zien,als je dan hoort dat er vanavond al een persconferentie is dan weet je het wel..bezoek je favorieten vandaag nogWaarschijnlijk dit weekend al dicht volgens de laatste berichten.
met maatregelen die zo kort van tevoren worden aangekondigd..
Ja vandaag nog of anders kijken op kinky de komende waarschijnlijk weer maanden.Ziet er slecht uit idd OMT heeft weer een doem scenario grafiek laten zien,als je dan hoort dat er vanavond al een persconferentie is dan weet je het wel..bezoek je favorieten vandaag nog
Euh, is niet boeiend? Als je in de UK 100000 nieuwe gevallen per dag hebt??? Cafe's Restaurants sluiten uit eigen beweging??? Voetbal wedstrijden worden afgelast, spreken van competitiestop, en als er iets heilig is in de UK is het toch kerstvoetbal......Tja, niet huilen voordat je geslagen wordt. Er valt zo vreselijk weinig over te zeggen iedere keer.
Het verbaast me toch wel een beetje dat er nu weer zo gepaniekt wordt door het kabinet / OMT. Zo boeiend is die omikron-variant toch ook weer niet? We hebben vaker een nieuwe variant gehad en alleen de Britse heeft volgens mij tot een lichte verzwaring van maatregelen geleid.
Dat heet paniek. Alles wijst er tot nu toe op dat die omikron-variant zich wel verder verspreidt, maar veel minder ziekmakend is.Euh, is niet boeiend? Als je in de UK 100000 nieuwe gevallen per dag hebt??? Cafe's Restaurants sluiten uit eigen beweging??? Voetbal wedstrijden worden afgelast, spreken van competitiestop, en als er iets heilig is in de UK is het toch kerstvoetbal......
Honder duizend besmettingen op 1 dag lijkt me wel beetje overdreven hahaEuh, is niet boeiend? Als je in de UK 100000 nieuwe gevallen per dag hebt??? Cafe's Restaurants sluiten uit eigen beweging??? Voetbal wedstrijden worden afgelast, spreken van competitiestop, en als er iets heilig is in de UK is het toch kerstvoetbal......
Ojee. Wat een paniek weer. De vorige keer was het dik 5 maanden dicht. Ik hoop dat het nu minder lang duurt. Vanmiddag snel nog een keer langs mijn favoriete dame.
In maart komen de feestdagen weer, dat vind het OMT niet leuk, daarom steeds lockdown in mei aflopenddus ik schat dat dit tot medio maart gaat duren. Tegen die tijd zullen we wel weer zien hoeveel privéhuizen er nu weer omgevallen zijn.
Ik heb heel veel contact met vrienden in de UK, en die gaan er niet over liegen.Honder duizend besmettingen op 1 dag lijkt me wel beetje overdreven haha
Nee snap ik, was gwn even een surrealistisch moment voor meIk heb heel veel contact met vrienden in de UK, en die gaan er niet over liegen.
Die harde lockdown wordt dan ook vooral een harde cockdown. In Belgie kun je gelukkig nog wel terecht.Gevolgen zijn in ieder geval al merkbaar. Kan voor vandaag nergens meer een afspraakje geregeld krijgen, dames waar ik interesse in heb zijn allemaal al volgeboekt
Dus daar gaat waarschijnlijk mijn laatste kans voor de harde lockdowns.