Ik schrijf niet voor een vriend maar was er zelf.
Het feit dat er maar twee dames actief waren was op geen enkel moment een probleem, en juich ik integendeel zelfs toe. Zoals je zelf aangeeft was er maar een man of twintig aanwezig, en deze spermasletjes waren allesbehalve stoeltjeszitters. Die zijn vier uur quasi non-stop actief geweest. En hoe... Een 'vanilla' gang bang was het alleszins niet. Het was voor mij persoonlijk meer dan grensverleggend en heeft bepaalde knopjes ingedrukt waarvan ik zelf niet wist dat ik ze in me had. Hoewel, ik moet toegeven, voor het feestje was ik een beetje bang dat ik uit de toon ging vallen en te 'braaf' ging zijn in vergelijking met de andere mannen, maar daar was niets van aan. Integendeel zelfs. Bij momenten begon ik zelf van m'n voeten te maken tegen mijn collega bangers dat ze harder moesten neuken. Als ik van Gaëlle kom, en er staat niemand klaar om mij af te lossen, dan heb ik daar dus een probleem mee. Op zo'n feestje moet het zijn van 'ene pik eruit, gelijk de volgende pik erin, en nog één, en nog één', tot die poes is opgezwollen als een plofkip en druipt van het zaad. Waarmee ik gelijk het énige minpuntje van het feestje heb aangekaart: een beetje te weinig mannen aanwezig om deze sletjes te geven waar ze -en ikzelf ook- eigenlijk achter verlangden...
Herhalingsgevaar is voor mij dus héél erg groot. Simpelweg, Ik zou hun volgende feestje voor geen geld willen missen. Alleen hoop ik dat er dan meer mannen met een bovengemiddeld libido en uithoudingsvermogen op afkomen, zodat we die twee geile sletten eens echt als een trein kunnen afrijden. En niet teveel van dat sperma aflik gedoe. Als ik m'n pik in die bek steek dan wil ik kijken op een volgeschoten gezicht. Als ik m'n pik uit die poes haal, dan moet het zaad er uitlopen. Smakelijk.