Recensie Génesis, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bob1234

Wandelaar
66
09/09/24
38
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/genesis-slim-and-sexy.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een week of 2 geleden bij haar geweest. Ze heeft een mooi gezicht. Ze moet wel fel vermagerd zijn want wat los vel en striemen op de buik, ook kleine hangende borsten met hetzelfde fenomeen. Maar het stoorde mij absoluut niet. Ik hou van naturel en het blijft een heel mooi meisje, klein en tenger nu.

Ik had gevraagd om me te domineren en hulpeloos te laten voelen in combinatie met passie. Ze deed dat heel goed, echt een geil en heet konijn. Eerst lekker intens getongzoend, vollen bak, zonder rem, heerlijk.

Daarna me op bed vastgebonden, een paar klappen in mijn gezicht en met haar poesje over me gaan zitten. Terwijl ik haar likte plaste ze op me, heel gecontroleerd, supergeil, aanrader voor wie ervan houdt. Daarna haar nog verder gelikt terwijl ze op bed lag. Ze wordt heerlijk nat.

Nadien heeft ze mij gepijpt. Ze deed het met, ik vind dat niet erg. Ook niet gevraagd of het zonder kan, volgens mij zeker wel. Dan kwam ze op me zitten om me te berijden, terwijl ze me wat klappen gaf, heel geil. Daarna de rollen omgekeerd en haar genomen terwijl ze onder me lag met haar benen in de lucht, zo klaargekomen.

Nadien nog lekker wat geknuffeld. Ze biedt ook een uitstekende GFE aan.

Overall prima date gehad. Enige minpunt de communicatie, ze spreekt geen letter Engels.

Terug
Bovenaan Onderaan