Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij die groep is de kans op dwang groter.Omdat alle dames, die nzc doen gedwongen worden?? En dames die dat niet doen worden nooit gedwongen?
......hoe zou dat toch komen hahaTja, er zijn tegenwoordig weinig nederlandstalige dames die hun diensten aanbieden. Ik ging toevallig eergisteren het aanbod op Kinky bekijken (Amsterdam en regio Noord Holland). Voor 90% Oosteuropa of Zuid Amerika. En je mag je gelukkig prijzen als de dame in staat is om redelijk in het engels te converseren.
Nou?......hoe zou dat toch komen haha
Dat zou heel goed kunnen @Rimon, of het zijn wellicht dames, die niet zo goed in de markt liggen, om wat voor reden dan ook, en op deze manier nog wat klandizie te krijgen.
Ik zelf snap die mannen niet, die zo nodig zonder condoom bij een dvp willen, lijkt mij een onnodig risico.
Nou Joke, ik zat van de week even op dat andere forum te kijken, het NZC forum.Liever niet zo goed in de markt liggen dan nzc aanbieden voor slechts 50 euro extra.
Al mee gekregen dat gonorroe weer flink in de lift zit?
Dan vraag je er ook zelf om.
inderdaad, mijn broek zakte ook af van verbazing van zoveel onnozelheid.Omg.. als ze op dat forum daar verbaasd over zijn, moeten ze misschien weer eens naar biologie les.
AIDS is nog altijd een dodelijke ziekte! Ok, misschien niet bij ons... waar de samenleving het overgrote deel van de kosten voor zich neemt. Maar... in al die andere landen waar je zelf de volledige kost van je medicatie moet ophoesten (die je dan voor de rest van je leven moet nemen!)inderdaad, mijn broek zakte ook af van verbazing van zoveel onnozelheid.
Ik ben van een leeftijd, dat ik het nog hebt mee gemaakt hebt dat Aids een dodelijke ziekte was. Dus condoom gebruik zit in mijn systeem en dat zal ook niet veranderen.
Dat klopt ik ga er maar even van uit zoals het hier is.AIDS is nog altijd een dodelijke ziekte! Ok, misschien niet bij ons... waar de samenleving het overgrote deel van de kosten voor zich neemt. Maar... in al die andere landen waar je zelf de volledige kost van je medicatie moet ophoesten (die je dan voor de rest van je leven moet nemen!)
Misschien moet jij cursussen beginnen geven aan dames (dvp of niet) hoe ze dit allemaal moeten doen want bij sommigen is het echt een heel gedoe.Het is een kwestie vd juiste condoomsoorten aanschaffen en voor de condoomfoob een speciale ( dus niet 1 soort ). En tijdens uitpakken gewoon doorgaan met verwennen en dan er snel omheen. Dat is de jarenlange ervaring die ik met die dingen heb.
Het is een kwestie van willen investeren in je werk, waardoor de meeste mannen weer terugkomen
nu ook in het Roemeens en Bulgaars.Jokescondoomlessen.nl
In welk opzicht bedoel je, echt jammer dit??Echt jammer dit.
Weet je, @GeileWillem22 : met thuisadresjes ben ik nog behoorlijk groen, hoor. Ik was altijd heel erg van de massagesalons en daarna overgestapt op de de privéhuizen. Met de ramen heb ik bijvoorbeeld nog helemaal nul ervaring. Lach me niet uit
90% van in ieder geval de thuis ontvangende buitenlandse dames, doen gewoon niet wat er in hun advertentie staat.(en dan vooral de roemeense en bulgaarse dames).In welk opzicht bedoel je, echt jammer dit??
Daarnaast , als ik op de recensies van wandelaars afga , krijg je vaak een andere vrouw dan die van de advertentie. Dat schijnt dan het werk van de "booker" te zijn en daar kan ik me mateloos aan ergeren. Denkt ie dat wij werkelijk zo onnozel zijn? Natuurlijk niets dwingt je om met die dame verder te gaan en je kunt meteen rechtsomkeer maken maar zonde van je tijd en ook niet leuk voor de dame in kwestie. Zij mag je type niet zijn maar daar kan ze niets aan doen en ze is er samen met jou de dupe van.90% van in ieder geval de thuis ontvangende buitenlandse dames, doen gewoon niet wat er in hun advertentie staat.(en dan vooral de roemeense en bulgaarse dames).
Ik heb het nog maar 1 keer meegemaakt dat het werkelijk iemand anders was, maar de dame die er dan stond was dan iemand waar ik wel op viel, dus toch maar mee doorgegaan. want daar sta je dan 30 min van huis, zo geil als een paard en buiten het feit dat ik er niet mee kon communiceren en dat ze de tijd 15 min te snel afronde heb ik me wel mee geamuseerd. Maar ben er ook niet naar terug gegaan.Daarnaast , als ik op de recensies van wandelaars afga , krijg je vaak een andere vrouw dan die van de advertentie. Dat schijnt dan het werk van de "booker" te zijn en daar kan ik me mateloos aan ergeren. Denkt ie dat wij werkelijk zo onnozel zijn? Natuurlijk niets dwingt je om met die dame verder te gaan en je kunt meteen rechtsomkeer maken maar zonde van je tijd en ook niet leuk voor de dame in kwestie. Zij mag je type niet zijn maar daar kan ze niets aan doen en ze is er samen met jou de dupe van.
Idd ook al een keer meegemaakt dat je daar dan staat en de dame hoegenaamd niet die van de advertentie is... Maar was wel een leuke kleine meid met 'alle juiste rondingen'... En heb haar lekker kunnen neuken!Ik heb het nog maar 1 keer meegemaakt dat het werkelijk iemand anders was, maar de dame die er dan stond was dan iemand waar ik wel op viel, dus toch maar mee doorgegaan. want daar sta je dan 30 min van huis, zo geil als een paard en buiten het feit dat ik er niet mee kon communiceren en dat ze de tijd 15 min te snel afronde heb ik me wel mee geamuseerd. Maar ben er ook niet naar terug gegaan.
Ja dat begreep ik.90% van in ieder geval de thuis ontvangende buitenlandse dames, doen gewoon niet wat er in hun advertentie staat.(en dan vooral de roemeense en bulgaarse dames).
Oh, jee! Nu ga je te diep, hoor. Ik ben maar een simpele gozer, hahahaJa dat begreep ik.
Maar betekende, echt jammer dit, dat het jammer is dat het zo is of echt jammer dat ik dat schreef