3 nachten
Nog 3 nachten en dan kunnen we weer genieten van de Gigolina's. Marie-Louise neemt haar vriendin mee. Dan hebben we al enig idee wie er mee komt
als mijn vermoeden klopt en als dat klopt, nou dan ziet dat er veelbelovend uit. Lijkt me wel iets voor el niño
.
Laatst Morgan in Weizigt nog gevraagd of ze weer van de partij zou zijn. Ze zei van wel, dus dat lijkt me ook leuk.
En als Alissa er ook weer is, en Lien, Charlie, noem maar op, dan wordt het weer een prima ' niche feestje'. Liefst meer dan 10 Gigolina's a.u.b. (of in ieder geval 'anonieme' Gigolina's die niet voorgesteld willen worden).
In mijn 10 voorgaande recensies heb ik zo getrouw mogelijk weergegeven wat je op dit 'niche feestje' kunt verwachten. En ik vind het ook oprecht jammer als er
GR leden zoals Hookers2 het niet naar hun zin hadden, dat had ik ook eerder hier vermeld. Er leken toen al twee stromingen te zijn: mannen die het niks vonden, en de fans. En die twee groepen, die zijn er kennelijk nu nog steeds. En ja ik heb hier ook vermeld dat ik mij ergerde aan koppels die absoluut niks met single men wilden doen. Lees mijn voorgaande 10 recensies, ze komen voorbij die arrogante lui.
Ik heb in ieder geval geen onzin lopen op te schrijven en eerlijk gezegd denk ik dat ik a.s. vrijdag weer tevreden achter die heerlijke kont van Lien plaatsneem, zoals de afgelopen editie. Ze pijpte me wat te hard maar haar kutje was heerlijk zacht. En dat op de dansvloer van de Fun met overal neukende mensen om je heen, heerlijk feestje!
Alissa pijpte me gelukkig wel lekker zacht. Leuke maar ook bloedmooie meid vind ik. En ja, dan zijn er ook nog dames van stelletjes....(wordt vervolgd)