Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er al meer informatie over de line-up van de Gigolina's. Natuurlijk de usual suspects die we kunnen verwachten, zouden er ook nieuwe Gigolina's zich aandienen. Daar zijn we altijd nieuwsgierig naar.... haha.
Nee. Meer informatie is er niet natuurlijk. En die komt ook niet echt. Je kunt verwachten wat er te verwachten valt zo rond middernacht. Het is een ParenAvond met "Iets extra's"
Bobby (die met het paardenstaartje) da's wel een lekkertje overigens!

4 nachten

Nog 4 nachten slapen en dan kunnen we allemaal weer ongegeneerd seksen en klaarkomen met zijn allen. Er zullen die avond weer ontelbaar veel cumshots afgeschoten worden. Er zal ook weer een hoop geil gekreun te horen zijn. Ik zou niet eens durven inschatten hoeveel dames er vrijdag zullen klaarkomen, al of niet met elkaar, of op een stijve pik, maar we komen allemaal voor één ding: genieten van de geile ambiance en van elkaar.

En dat vergt weer de nodige voorbereiding op de 'parenavond met iets extra's', zoals monsieur Le Etalon het mooi wist te omschrijven. Ach, een paar mooie stellen, wat Gigolinas, een verzameling geile single men en een hoopje single vrouwen, waar hebben we het over hè?

Vanaf vandaag dus niet meer klaarkomen, maar alles bewaren voor die vrijdag. Precies zoals el niño het de vorige keer ook gedaan heeft, maar toen liep het in het begin he-le-maal niet volgens het draaiboek. Wat was het geval? Gelokt door het lekkere eten dat in de club geserveerd zou worden, dacht el niño slim te zijn door thuis ter overbrugging een bakje müesli met wat yoghurt op te eten, en 's avonds na de seks uitgebreid in het restaurant te bunkeren. Maar toen de Gigolinas losgelaten werden op de mannen, bleek de müesli allang uitgewerkt, waardoor el niño met zwabberbeentjes langs de Gigolinas bewoog. Veel meer dan wat knuffelen en zoenen met Jacqueline zat er even niet in.

Dus dat gaan we aanstaande vrijdag radicaal anders aanpakken. We stiefelen direct op het restaurant af, want er staat een Mexicaans menu op het programma. Oeps, smaakt het sperma naderhand dan ook extra pikant? Met deze opgeslagen energie hopen we rond 23 uur klaar te zijn voor de actie. En wellicht is er vóór 23 uur ook al wat te beleven voor el niño.

Overigens kwam het die avond helemaal goed en waren de zwabberbenen verdwenen.

150 stellen = 300 personen
75 single mannen +
Ca 30 single dames + 10 gigolinas

Dus laten we zeggen, pak m beet, 400 personen.

Succes aan de bak te komen tussen middernacht en 02:00 á 200euro entree voor een single man.

Dit is een niche feestje, met een Mexicaans thema in het restaurant. Dat dan weer wel.

Laatst bewerkt:
Dusss. 190 vrouwen, 225 mannen. Daarbij in het achterhoofd dat mannen van stellen nauwelijks met de gigolina's aan de gang gaan. Gewillige dames van koppels die met single mannen spelen, mannen die toekijken, eerder huiswaarts gaan of snel hun kruit verschieten. Lijkt mij een prima feestje🤪 Kheb al een paar weken voorbereidingen getroffen voor dit feest. We zijn weer in topconditie, dus laat de dames maar ''komen''😂

150 stellen = 300 personen
75 single mannen +
Ca 30 single dames + 10 gigolinas

Dus laten we zeggen, pak m beet, 400 personen.

Succes aan de bak te komen tussen middernacht en 02:00 á 200euro entree voor een single man.

Dit is een niche feestje, met een Mexicaans thema in het restaurant. Dat dan weer wel.
400 personen waarvan bijna de helft vrouw...er zijn veel dames actief met meerdere mannen dus dat probleem valt erg mee

400 personen waarvan bijna de helft vrouw...er zijn veel dames actief met meerdere mannen dus dat probleem valt erg mee
Ja dat snap ik, en wij komen er graag. Het gaat om het perspectief. Méér dan de helft is dame. Maar veel minder dan de helft is actief- in de zin dat deze actieve dame open staat voor meerdere (alleengaande) heren.
Is dus ook helemaal geen "probleem" maar in praktijk gaat het om een 70/30 verhouding (in het beste geval) Ik denk dat de alleengaande deelnemer dat mee moet nemen in zijn kansberekening. Wel zo eerlijk🤷🏻‍♂️

Laatst bewerkt:
Ja dat snap ik, en wij komen er graag. Het gaat om het perspectief. Méér dan de helft is dame. Maar veel minder dan de helft is actief- in de zin dat deze actieve dame open staat voor meerdere (alleengaande) heren.
Is dus ook helemaal geen "probleem" maar in praktijk gaat het om een 70/30 verhouding (in het beste geval) Ik denk dat de alleengaande deelnemer dat mee moet nemen in zijn kansberekening. Wel zo eerlijk🤷🏻‍♂️
Je hebt helemaal gelijk. De mannen lopen massaal als kip zonder kop te zoeken naar die paar dames die bereid zijn om met single mannen wat te doen. Meestal heb je geluk als je een dame treft die met een paar mannen tegelijk seks wilt. Dus aansluiten en wachten op het juiste moment. Uitzonderingen daar gelaten. Je moet het maar leuk vinden. Zelf 1 keer geweest en nooit meer.

Je hebt helemaal gelijk. De mannen lopen massaal als kip zonder kop te zoeken naar die paar dames die bereid zijn om met single mannen wat te doen. Meestal heb je geluk als je een dame treft die met een paar mannen tegelijk seks wilt. Dus aansluiten en wachten op het juiste moment. Uitzonderingen daar gelaten. Je moet het maar leuk vinden. Zelf 1 keer geweest en nooit meer.
Gewoon een leuk babbeltje maken en je best doen om ook goed voor de dag te komen. Beetje trainen, hippe boxer of outfit. Hun ogen willen ook wat😜

Ik heb nog nooit zoveel seksueel geweld meegemaakt als bij de hardcore nights. Vooral de vorige keer waren veel dames van stellen ontzettend geil en leken te smachten naar meerdere mannen.

3 nachten

Nog 3 nachten en dan kunnen we weer genieten van de Gigolina's. Marie-Louise neemt haar vriendin mee. Dan hebben we al enig idee wie er mee komt ;) als mijn vermoeden klopt en als dat klopt, nou dan ziet dat er veelbelovend uit. Lijkt me wel iets voor el niño 😋😋.

Laatst Morgan in Weizigt nog gevraagd of ze weer van de partij zou zijn. Ze zei van wel, dus dat lijkt me ook leuk.

En als Alissa er ook weer is, en Lien, Charlie, noem maar op, dan wordt het weer een prima ' niche feestje'. Liefst meer dan 10 Gigolina's a.u.b. (of in ieder geval 'anonieme' Gigolina's die niet voorgesteld willen worden).

In mijn 10 voorgaande recensies heb ik zo getrouw mogelijk weergegeven wat je op dit 'niche feestje' kunt verwachten. En ik vind het ook oprecht jammer als er GR leden zoals Hookers2 het niet naar hun zin hadden, dat had ik ook eerder hier vermeld. Er leken toen al twee stromingen te zijn: mannen die het niks vonden, en de fans. En die twee groepen, die zijn er kennelijk nu nog steeds. En ja ik heb hier ook vermeld dat ik mij ergerde aan koppels die absoluut niks met single men wilden doen. Lees mijn voorgaande 10 recensies, ze komen voorbij die arrogante lui.

Ik heb in ieder geval geen onzin lopen op te schrijven en eerlijk gezegd denk ik dat ik a.s. vrijdag weer tevreden achter die heerlijke kont van Lien plaatsneem, zoals de afgelopen editie. Ze pijpte me wat te hard maar haar kutje was heerlijk zacht. En dat op de dansvloer van de Fun met overal neukende mensen om je heen, heerlijk feestje!

Alissa pijpte me gelukkig wel lekker zacht. Leuke maar ook bloedmooie meid vind ik. En ja, dan zijn er ook nog dames van stelletjes....(wordt vervolgd)

Terug
Bovenaan Onderaan