Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad onmogelijk. Seks heb je gegarandeerd op de Hardcorenight. En alle ruimte om dat ook te hebben daar 🤪😜.

Voor €195 ga ik met evenveel plezier naar de Gigolinas als naar een kleinere GB voor bijna hetzelfde geld. Ik kies de GB uit als ik weet welke dames er meedoen.

zelfs voor een uurtje trio met een leuk stel betaal je tegenwoordig al 200/250.
met een NL dame kom je ook niet onder de 150 uit etc etc.

ik begrijp het geklaag niet zo over de prijs, maar ik heb het al eens voor gerekend.

Ik concludeer hetzelfde. Ik merk dat GB prijzen over het algemeen al een tijdje hoger liggen dan voorheen. En voor minder aantal dames betaal je bijna hetzelfde hoge bedrag. Maar het moet ook geen wedstrijdje worden zoveel mogelijk neuken in de beschikbare tijd, want daar word je alleen maar zenuwachtig van 😆😆🤣🤣. Overigens kun je je helemaal sufneuken op de Hardcore night.

Even een poging om een objectieve bespiegeling neer te zetten:

Hardcorenight gangbang à €195 geeft je:

- seksgarantie met 10 Gigolinas voor ca. 2,5 - 3 uur (tussen 23 en 02 uur). Ruimte zat, de Gigolinas zijn een mix van oude bekende gangbangsters (deel ex-Ramontiek; bekenden die ook in België 'bangen' en ook een deel andere meiden die aansluiten). Absoluut geen lelijke dames. Maar uiteraard heeft el niño ook zijn voorkeuren binnen het team Gigolinas.

- nadeel: steeds dezelfde meiden? (Laatste editie was er nieuwe aanwas)

- parkeren kun je lekker op het terrein van de Fun zelf, hoeft echt niet op die achteraf donkere carpoolplek.

- voor de extraverte, goed uitziende jonge single man zal aansluiting bij single dames en stellen geen enkel probleem zijn. Die zal dan ook vaak seks hebben vóór 23 uur en ook nadat de Gigolinas gestopt zijn, totdat de lichten aangaan (03 uur).

- de introverte single man, of de minder goed uitziende man kan zich 'lost' voelen als de Gigolinas nog niet op de matrassen zijn of als ze al verdwenen zijn. Maar er zullen allicht stellen zijn die een mannetje meer kunnen waarderen en ook de 'schuchteren' toelaten. Met een beetje goede manieren kun je je mindere looks 'maskeren'. Trainen is ook een optie!

- er zijn helaas nog steeds stellen die absoluut geen single man erbij willen! Dus hou er rekening mee dat er een zeer grote waarschijnlijkheid is dat je die absoluut jonge strakke meid met geen vinger mag aanraken! Zeer frustrerend!

- als de nieuwe wellness op 31 januari open is, hebben we er een nieuwe attractie bij. Zeer de moeite waard en eindelijk weer eens een groter oppervlak. Vorige editie was ook het 'Amsterdamse Wallen gedeelte' voor de single man open.

- grote club (mits de wellness open gaat) met een goede keuken. Veel verschillende soorten (sterke) drank én goed eten à volonté!

- ja, de prijs is aan de forse kant, maar er zijn andere gangbangs die ook al boven de €150 zitten. De vlotte goeduitziende single man heeft voor €195 de avond van zijn leven. De introverte kerel zal het waarschijnlijk bij 1 editie houden.

Conclusie:
- als je de Hardcore night 'afpelt', hou je dus ca. 2.5 uur - 3 uur een gangbang met 10 bekende dames over à €195.

- laat je de tweede schil eraan zitten, dan heb je voor de net duurdere entreeprijs misschien geluk om met single dames of met dames van stelletjes te neuken, maar dat is dan geen garantie! en vaak op de bovenetage waar er soms geen doorkomen aan is. Meer geluk heb je als je meegenomen wordt naar een kamertje, maar nogmaals: geen garantie.

- de derde schil is de hele entourage: het eten, het drinken en hopelijk de wellness.

Als je alleen naar de eerste schil kijkt, is een gangbang van krap 3 uur voor €195 misschien te duur. Dus kijk hoe je kansen liggen bij de tweede schil en of je waarde hecht aan de derde schil (genieten van de actie met een drankje in je hand bijvoorbeeld). Zo kan ieder zijn afweging maken.
Kwa prijs geef ik jou totaal geen ongelijk , maar de absurde drukte en hoe erg boven naar zweet stinkt verpest heel de sfeer bij mij , dan zullen mensen zijn die op hun beurt kunnen zeggen ga boven niet heen ! Maar daar is juist super veel actie , voor de rest het feest is gaaf genoeg .

Zie al 4 single man tickets op ticketswap staan. Tickets staan voor €259... volgens mij is dit feestje ook door ticket 'handelaren' ontdekt... Zo jammer dat alles draait om geld. Een mark-up van €64 is toch nergens voor nodig. Als je niet kan en je verkoop a la. Nu lijkt het net alsof die tickets worden 'opgekocht' omdat men weet dat dit super mooi feestje is en beperkt beschikbaar. Kans dat je juist mannen aantrekt die weer net andere verwachtingen hebben.......
Dat weet ik niet, geloof niet dat er veel winst op te maken valt. Heb omdat ik onverhoopt niet kon zelf ooit een ticket voor dit event erop gezet en dan komen er bovenop je vraagprijs nog heel wat extra kosten. Als ik het voor de aankoopprijs aan bood dan leverde ik er flink op in want als verkoper moet je geloof ik een deel van van de opbrengst afstaan aan het platform. Geloof dat daarbovenop ook nog betaald moet worden voor het gebruik van het platform. Om er niet op te verliezen (tientallen euro's) moet je dus al iets meer voor het kaartje vragen zodat je na aftrek van de kosten die jou in rekening worden gebracht niet in de min eindigd.

Overigens mag je maar x% (10?) ik weet het niet meer precies boven de oorspronkelijke prijs gaan. Het maximale bedrag dat je er bovenop mag gooien bleek net genoeg om na aftrek van de kosten quite spelen.

Maar dan ben je er nog niet want bovenop het bedrag dat de verkoper vraagt gooit het platform er ook nog iets bovenop zijnde de gebruikskosten voor de koper.

Als koper draai je dus op voor de kosten die jou in rekening worden gebracht door het platform maar indirect ook voor de kosten die de verkoper in rekening worden gebracht die om quite te spelen noodgedwongen meer voor het kaartje moest vragen dan hij wellicht gepland had.

Als je 170 betaald hebt en het daarvoor te koop zet krijg je na aftrek van de verkoop kosten wellicht 130 uitbetaald. Dus maak je er 210 van en vangt dan 170 terwijl de koper bovenop die 210 ook nog nog een X bedrag kwijt is aan gebruik van het platform van zijn kant en daardoor wellicht een eindrekening krijgt van 240 of meer waarvan uiteindelijk maar 170 naar de verkoper gaat 0% winst dus).

Feit is dat als je als verkoper de maximaal toegestane verhoging er bovenop gooit je uiteindelijk net quite speelt. Geen verdienmodel dus.... behalve dan voor het platform.

Een beetje zoals veilinghuizen die als een stuk voor 1000 wordt afgeslagen 30% extra innen bij de koper en 20% comissiekosten bij de verkoper. De koper betaald 1300 de verkoper krijgt 800.

Laatst bewerkt:
zelfs voor een uurtje trio met een leuk stel betaal je tegenwoordig al 200/250.
met een NL dame kom je ook niet onder de 150 uit etc etc.

ik begrijp het geklaag niet zo over de prijs, maar ik heb het al eens voor gerekend.
Fijn dat je tevreden mee bent , en zeker doorgaan.
Het is wel een beetje nachtwerk allemaal.
In België kan je ook gewoon op de middag naar een gangbang , en ligt eraan ook hoeveel reistijd er is.
(Voor mij toevallig minder ver dan Moorddrecht)

Soms is het gewoon erg rustig daar op de Belgische feestjes ,leuk hoor.
Dan hoeven er ook geen 10 dames te zijn.
(Te)drukke gangbangs hebben een paar nadelen.

- beetje gedrang.
- per klant minder tijd , dus je "moet" sneller weer wisselen met de volgende. Aantrekkelijke mannen kunnen iets langer.Iedereen krijgt zijn kans bij de huisdames.
-dames raken vermoeid en bezweet, dus meer pauzes nodig.
Maar als de gangbang altijd uitverkocht is , weet je zeker dat het druk is , en is de prijs is dan goed ( vraag en aanbod).

De Fun4Two is een parenclub, normaal geen toegang voor single mannen, die op vrijdag en zaterdag om 21 uur open is. Dus de feesten zijn altijd 's avonds. Alleen op zondag in de middag open (16 uur).

Geen toegang voor single mannen. Dus in die zin helemaal niet te vergelijken met de Belgische clubs die wel feesten ook voor single mannen organiseren, zoals Buddha of Eroxx.

Fijn dat je tevreden mee bent , en zeker doorgaan.
Het is wel een beetje nachtwerk allemaal.
In België kan je ook gewoon op de middag naar een gangbang , en ligt eraan ook hoeveel reistijd er is.
(Voor mij toevallig minder ver dan Moorddrecht)

Soms is het gewoon erg rustig daar op de Belgische feestjes ,leuk hoor.
Dan hoeven er ook geen 10 dames te zijn.
(Te)drukke gangbangs hebben een paar nadelen.

- beetje gedrang.
- per klant minder tijd , dus je "moet" sneller weer wisselen met de volgende. Aantrekkelijke mannen kunnen iets langer.Iedereen krijgt zijn kans bij de huisdames.
-dames raken vermoeid en bezweet, dus meer pauzes nodig.
Maar als de gangbang altijd uitverkocht is , weet je zeker dat het druk is , en is de prijs is dan goed ( vraag en aanbod).

De heren hebben eerder pauze nodig dan de meeste gigolina's haha

dat het avond/nachtwerk is vind ik juist wel fijn, tevens geen last van het verkeer want dat is altijd drama helemaal in deze tijd, maar inderdaad als het gezellig is dan kan het zomaar half 4 zijn voordat je weggaat :)

gedrang heb je bij de gigolinas niet, die kan je soms een hele tijd 1 op 1 hebben zelfs !

maar wel als er een mooie dame boven is en heren toelaat, maar als het al veel te druk snel weer weg. daar ben ik niet echt van gediend al dat gedrang, komt ook gezeik en irritatie van.

of je moet net de mazzel hebben dat er een dame voor je neus komt zitten of naast je komt liggen :)

je bent er zelf een beetje bij...en hoe je alles benaderd en met welke instelling je naar zo'n feestje gaat, soms heb je mazzel soms wat minder.

maar wat ik al zei, Belgie is zomaar 1 tot 1.5 uur rijden enkele rit zonder verkeer, de fun is om de hoek, dat is ook wat waard voor mij persoonlijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan