Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals verwacht, het was overal wel leuk en gezellig, de echte drukte gewoon een beetje vermijden,
De gigolinas kon je zelfs 1 op 1 krijgen vanaf de eerste seconde.
boven was het inderdaad wel heel erg warm en druk 🥵

en het is natuurlijk geen wedstrijd heb ook veel een praatje gemaakt met een drankje erbij en op het einde werd ik nog gevraagd door een heerlijke slanke dame of ik er de volgende keer ook bij was, ik weet alleen niet of ze iets met andere mannen doet :ROFLMAO:

p.s soms kon je de bloedmooie meiden van stellen ook gewoon krijgen maarja moet je een beetje geluk mee hebben....en binnen 5 seconden staan er 20 mannen omheen, das wel een beetje sneu en dan gaat de irritatie bij sommige figuren ook toenemen helaas.

ticket voor de volgende is al in de pocket, al is het alleen maar voor de sfeer/muziek/gezelligheid.

Fun4two is normaliter alleen toegankelijk voor koppels. De Hardcore night is een van de themafeesten op de kalender waar single mannen aan mee kunnen doen. Op de begane grond (dansvloer) een gangbang met (10) Gigolina's. En overal in de club (behalve in het restaurant 😜) seks tussen en met koppels en seks met aanwezige single ladies, waaraan de single man mee kan doen (in meer of mindere mate, zoals hier in dit topic terug te lezen is, de een met meer geluk dan de ander).

Wordt aangekondigd op de website van de Fun (de data voor volgend jaar zijn al bekend). De Gigolina's zijn nog nooit vooraf bekend gemaakt, daarom ging ik er de eerste keer met slechts een vermoeden naartoe, maar mijn vermoeden bleek te kloppen, want het waren (toen al) grotendeels dames die bekend waren in 'het gangbangwereldje'.

Fun4two is normaliter alleen toegankelijk voor koppels. De Hardcore night is een van de themafeesten op de kalender waar single mannen aan mee kunnen doen. Op de begane grond (dansvloer) een gangbang met (10) Gigolina's. En overal in de club (behalve in het restaurant 😜) seks tussen en met koppels en seks met aanwezige single ladies, waaraan de single man mee kan doen (in meer of mindere mate, zoals hier in dit topic terug te lezen is, de een met meer geluk dan de ander).

Wordt aangekondigd op de website van de Fun (de data voor volgend jaar zijn al bekend). De Gigolina's zijn nog nooit vooraf bekend gemaakt, daarom ging ik er de eerste keer met slechts een vermoeden naartoe, maar mijn vermoeden bleek te kloppen, want het waren (toen al) grotendeels dames die bekend waren in 'het gangbangwereldje'.
Dank voor de toelichting.

Welke Gigolona's zijn er meestal aanwezig?

Is er ook meer informatie beschikbaar over deze dames?

Wat zijn je vermoedens wat betreft Gigolona's voor de komende Hardcore event?

Excuses indien antwoorden op deze vragen terug te lezen onder deze topic.

Dank voor de toelichting.

Welke Gigolona's zijn er meestal aanwezig?

Is er ook meer informatie beschikbaar over deze dames?

Wat zijn je vermoedens wat betreft Gigolona's voor de komende Hardcore event?

Excuses indien antwoorden op deze vragen terug te lezen onder deze topic.
ik zou me er niet zo druk om maken, er is voor elk wat wils.....slank, mollig, blond, jong, wat ouder, er word van tevoren weinig bekend gemaakt.

In al mijn 11 recensies heb ik vermeld wie de Gigolina's zijn. Dan heb je een idee. Het zijn allemaal bekende meiden en dan weet je wat je verwachten kunt. Stuk voor stuk aantrekkelijke meiden.

En misschien heeft het wel met FOMO te maken, zoals mr_sunshine86 zei. Ondanks het feit dat de opstelling van de Gigolina's nauwelijks verrassingen laat zien, wil ik er de volgende keer weer bij zijn, want je weet maar nooit wat voor leuke dingen je (weer) mee gaat maken.

In al mijn 11 recensies heb ik vermeld wie de Gigolina's zijn. Dan heb je een idee. Het zijn allemaal bekende meiden en dan weet je wat je verwachten kunt. Stuk voor stuk aantrekkelijke meiden.

En misschien heeft het wel met FOMO te maken, zoals mr_sunshine86 zei. Ondanks het feit dat de opstelling van de Gigolina's nauwelijks verrassingen laat zien, wil ik er de volgende keer weer bij zijn, want je weet maar nooit wat voor leuke dingen je (weer) mee gaat maken.
inderdaad, elke keer is anders, valt echt geen peil op te trekken, en al ga je alleen maar voor de lekkere muziek en de geile sfeer en een beetje praatjes maken en het is ook wel eens fijn om geen telefoons te zien.

en idd alle gigolinas zijn echt toffe meiden!

heren tickets zijn alweer uitverkocht :)
Zie al 4 single man tickets op ticketswap staan. Tickets staan voor €259... volgens mij is dit feestje ook door ticket 'handelaren' ontdekt... Zo jammer dat alles draait om geld. Een mark-up van €64 is toch nergens voor nodig. Als je niet kan en je verkoop a la. Nu lijkt het net alsof die tickets worden 'opgekocht' omdat men weet dat dit super mooi feestje is en beperkt beschikbaar. Kans dat je juist mannen aantrekt die weer net andere verwachtingen hebben.......

Zie al 4 single man tickets op ticketswap staan. Tickets staan voor €259... volgens mij is dit feestje ook door ticket 'handelaren' ontdekt... Zo jammer dat alles draait om geld. Een mark-up van €64 is toch nergens voor nodig. Als je niet kan en je verkoop a la. Nu lijkt het net alsof die tickets worden 'opgekocht' omdat men weet dat dit super mooi feestje is en beperkt beschikbaar. Kans dat je juist mannen aantrekt die weer net andere verwachtingen hebben.......
Inderdaad een belachelijke prijs!!
Het is zeker een leuk feestje heb de afgelopen 5x meegemaakt maar deze keer bewust over geslagen omdat het voor een single man ticket prijs niet waard is, ik heb diverse leuke stellen ontmoet en ….van heel de wereld, spreek zelf 4 talen en maak makkelijke contact met stellen
( mag ook wel als je 20 jaar ervaring hebt 🙈) maar het is gewoon geen €195.- euro waard en als zeker niet €265.- via TicketSwap!!

Als je mals single man zijnde geen ervaring hebt en je legt niet makkelijk contact dan kan het wel eens een dure avond worden zonder avontuur!!
De ingehuurde dames zijn echt geen fotomodellen of toppers op 1 of misch 2 na…. En die zijn ook maar een paar uur beschikbaar…

Maar als je als single man een keer de Fun4two wil meemaken is dit feestje wel je kans om het daar een keer te zien……

helaas zo werkt het tegenwoordig :(

Het is zeker een leuk feestje heb de afgelopen 5x meegemaakt maar deze keer bewust over geslagen omdat het voor een single man ticket prijs niet waard is, ik heb diverse leuke stellen ontmoet en ….van heel de wereld, spreek zelf 4 talen en maak makkelijke contact met stellen
( mag ook wel als je 20 jaar ervaring hebt 🙈) maar het is gewoon geen €195.- euro waard en als zeker niet €265.- via TicketSwap!!

Als je mals single man zijnde geen ervaring hebt en je legt niet makkelijk contact dan kan het wel eens een dure avond worden zonder avontuur!!
De ingehuurde dames zijn echt geen fotomodellen of toppers op 1 of misch 2 na…. En die zijn ook maar een paar uur beschikbaar…

Maar als je als single man een keer de Fun4two wil meemaken is dit feestje wel je kans om het daar een keer te zien……
Precies dit 👍exact mijn gedachten ! 1x deze feest meegemaakt vond het absurd druk echt absurd druk ! Boven was het een stink bende om van te kotsen gewoon .

Maar als je als single man een keer de Fun4two wil meemaken is dit feestje wel je kans om het daar een keer te zien…

niet geheel mee eens

tegenwoordig zijn normale feestjes exclusief parkeren en drinken/eten ook al gewoon 90/100 euro entree, 20 euro parkeren erbij en dan nog je drankjes 6 a 8 euro per stuk, en mixjes zelfs 10, vaak zijn mensen gewoon 100/150 euro aan drinken en eten kwijt op zo'n avond. 195 all-in + nog 10 ingehuurde dames beschikbaar en goede muziek ( DJ ) is echt nog wel te doen.

niet geheel mee eens

tegenwoordig zijn normale feestjes exclusief parkeren en drinken/eten ook al gewoon 90/100 euro entree, 20 euro parkeren erbij en dan nog je drankjes 6 a 8 euro per stuk, en mixjes zelfs 10, vaak zijn mensen gewoon 100/150 euro aan drinken en eten kwijt op zo'n avond. 195 all-in + nog 10 ingehuurde dames beschikbaar en goede muziek ( DJ ) is echt nog wel te doen.
Maar u bent ook niet geheel óneens begrijp ik? Parkeren vind ikzelf geen item, bij de Fun parkeer ik op de carpool, maar het algehele gereken richting de aanvaardbaarheid van het prijsniveau bevreemd mij. De argumenten van Sultan blijven ook voor mij overeind.

niet geheel mee eens

Niet geheel mee eens

Vergelijk het eens met feestjes bij:
Organza: sluts & studs of pitspoezen
2beclub: queens of gang bang & nymphosluts

😉

Nogmaals ik heb het er diverse keren leuk gehad, wil alleen maar single heren informeren wat daar te beleven is voor €195.- of €265 🙈

Maar u bent ook niet geheel óneens begrijp ik? Parkeren vind ikzelf geen item, bij de Fun parkeer ik op de carpool, maar het algehele gereken richting de aanvaardbaarheid van het prijsniveau bevreemd mij. De argumenten van Sultan blijven ook voor mij overeind.

hoezo bevreemd dat jou ? ik maak gewoon een berekening.....alle prijzen zijn met 25% omhoog gegaan salarissen zijn omhoog gegaan, wat moet zo'n feestje dan wel kosten ? 99 euro ?

hoezo bevreemd dat jou ? ik maak gewoon een berekening.....alle prijzen zijn met 25% omhoog gegaan salarissen zijn omhoog gegaan, wat moet zo'n feestje dan wel kosten ? 99 euro ?
Het gereken cq het argumenteren naar het prijsniveau bevreemd me (maar dat had ik al gezegd) Mixdrankjes, parkeren etc etc, is niet voor een ieder terzake doend. Mijn salaris is niet met 25% omhoog gegaan hoor. Gelukkig parkeer ik gratis

Het gereken cq het argumenteren naar het prijsniveau bevreemd me (maar dat had ik al gezegd) Mixdrankjes, parkeren etc etc, is niet voor een ieder terzake doend. Mijn salaris is niet met 25% omhoog gegaan hoor. Gelukkig parkeer ik gratis

simpele Gb's kosten al 150 tegenwoordig, ik weet niet waar je heen wilt met de prijzen, en dit feest is altijd al 175 geweest op zijn minst ?

Even een poging om een objectieve bespiegeling neer te zetten:

Hardcorenight gangbang à €195 geeft je:

- seksgarantie met 10 Gigolinas voor ca. 2,5 - 3 uur (tussen 23 en 02 uur). Ruimte zat, de Gigolinas zijn een mix van oude bekende gangbangsters (deel ex-Ramontiek; bekenden die ook in België 'bangen' en ook een deel andere meiden die aansluiten). Absoluut geen lelijke dames. Maar uiteraard heeft el niño ook zijn voorkeuren binnen het team Gigolinas.

- nadeel: steeds dezelfde meiden? (Laatste editie was er nieuwe aanwas)

- parkeren kun je lekker op het terrein van de Fun zelf, hoeft echt niet op die achteraf donkere carpoolplek.

- voor de extraverte, goed uitziende jonge single man zal aansluiting bij single dames en stellen geen enkel probleem zijn. Die zal dan ook vaak seks hebben vóór 23 uur en ook nadat de Gigolinas gestopt zijn, totdat de lichten aangaan (03 uur).

- de introverte single man, of de minder goed uitziende man kan zich 'lost' voelen als de Gigolinas nog niet op de matrassen zijn of als ze al verdwenen zijn. Maar er zullen allicht stellen zijn die een mannetje meer kunnen waarderen en ook de 'schuchteren' toelaten. Met een beetje goede manieren kun je je mindere looks 'maskeren'. Trainen is ook een optie!

- er zijn helaas nog steeds stellen die absoluut geen single man erbij willen! Dus hou er rekening mee dat er een zeer grote waarschijnlijkheid is dat je die absoluut jonge strakke meid met geen vinger mag aanraken! Zeer frustrerend!

- als de nieuwe wellness op 31 januari open is, hebben we er een nieuwe attractie bij. Zeer de moeite waard en eindelijk weer eens een groter oppervlak. Vorige editie was ook het 'Amsterdamse Wallen gedeelte' voor de single man open.

- grote club (mits de wellness open gaat) met een goede keuken. Veel verschillende soorten (sterke) drank én goed eten à volonté!

- ja, de prijs is aan de forse kant, maar er zijn andere gangbangs die ook al boven de €150 zitten. De vlotte goeduitziende single man heeft voor €195 de avond van zijn leven. De introverte kerel zal het waarschijnlijk bij 1 editie houden.

Conclusie:
- als je de Hardcore night 'afpelt', hou je dus ca. 2.5 uur - 3 uur een gangbang met 10 bekende dames over à €195.

- laat je de tweede schil eraan zitten, dan heb je voor de net duurdere entreeprijs misschien geluk om met single dames of met dames van stelletjes te neuken, maar dat is dan geen garantie! en vaak op de bovenetage waar er soms geen doorkomen aan is. Meer geluk heb je als je meegenomen wordt naar een kamertje, maar nogmaals: geen garantie.

- de derde schil is de hele entourage: het eten, het drinken en hopelijk de wellness.

Als je alleen naar de eerste schil kijkt, is een gangbang van krap 3 uur voor €195 misschien te duur. Dus kijk hoe je kansen liggen bij de tweede schil en of je waarde hecht aan de derde schil (genieten van de actie met een drankje in je hand bijvoorbeeld). Zo kan ieder zijn afweging maken.

Maar effectief is er alleen actie op het late nachtelijk uur tussen 0.00 02.00 uur ?? Of eerder ook al wat ?

vanaf 22:00 is er wat actie, niet heel veel, vanaf 23:00 met de gigolina's en vanaf 00:00 is er overal actie maar ook vaak tussen stellen die er geen extra man bij willen, je bent er zelf een beetje bij zeg maar, iedere keer is anders.

gaat mij ook een beetje om de sfeer, sexy mensen, muziek, gezelligheid.

Ik heb edities meegemaakt waar ik letterlijk besprongen werd door geile dames, maar ook edities waar de interactie vele malen minder was.

Het is dus ook wel een kwestie van hopen dat het weer net zo geil wordt als 'die vorige keer, toen en toen...'

Maar ook bij 'mindere edities' kun je jezelf dan altijd troosten bij een geile Gigolina 😆

Als je al ziet dat een gangbang met een single dame op een prive locatie al 80 eurootjes kost voor 30 min ( wel een mooie dame ) vind ik 195 euro met 10 leuke dames, 3 uur lang, en dan de kans op nog meer fun, drinken, eten, muziek/DJ niet eens zo gek. tevens is het voor mij echt "om de hoek" dat scheelt ook wel veel, als ik bijvoorbeeld naar Balen moet rijden dan kost dat mij 3 uur en een tank benzine.

Daar heb je gelijk in. 10 dames zijn veel.

€195 is ook 'een pak geld' en zeker voor 'slechts maximaal 3 uur'. Maar voor sommigen onder ons liggen de GB lokaties in België niet om de hoek en nodigt niet uit met dit pokke winterweer. Dan kom je (weliswaar voor veel actie) op ongeveer hetzelfde bedrag uit.

Maar de spanning in de Fun of je geile interacties met leuke vrouwen zult krijgen of niet, en de hele feestelijke bijeenkomst met lekker eten en drinken, dat is ook wat waard. Gewoon lekker een relaxed avondje van maken en zien wat er op je pad komt. 😋😋

Daar heb je gelijk in. 10 dames zijn veel.

€195 is ook 'een pak geld' en zeker voor 'slechts maximaal 3 uur'. Maar voor sommigen onder ons liggen de GB lokaties in België niet om de hoek en nodigt niet uit met dit pokke winterweer. Dan kom je (weliswaar voor veel actie) op ongeveer hetzelfde bedrag uit.

Maar de spanning in de Fun of je geile interacties met leuke vrouwen zult krijgen of niet, en de hele feestelijke bijeenkomst met lekker eten en drinken, dat is ook wat waard. Gewoon lekker een relaxed avondje van maken en zien wat er op je pad komt. 😋😋

sommigen gaat het alleen maar om de sex en hoelang of hoeveel ze mogen voor een bepaald bedrag, als je die gedachtengang hebt moet je dit feestje gewoon overslaan zo simpel is het. zelfs al heb ik helemaal geen sex die avond vind ik het prima, maar dat is ook weer bijna onmogelijk met de gigolinas die je soms het matras optrekken.

Inderdaad onmogelijk. Seks heb je gegarandeerd op de Hardcorenight. En alle ruimte om dat ook te hebben daar 🤪😜.

Voor €195 ga ik met evenveel plezier naar de Gigolinas als naar een kleinere GB voor bijna hetzelfde geld. Ik kies de GB uit als ik weet welke dames er meedoen.

Terug
Bovenaan Onderaan