skinny lover
Stamgast
chock dee !Fuin now she stop working almost 1 year because of the cancer surgery and now its recovering , she still working only some old client , but She will back to work again on this summer!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenchock dee !Fuin now she stop working almost 1 year because of the cancer surgery and now its recovering , she still working only some old client , but She will back to work again on this summer!
Ja inderdaad ze heeft nog gewerkt in een zijstraat van de Oostendse steenwegWerk zij of werkte zij in de oude Oostendse steenweg in Brugge ?
Dat is volgens mij Yaya die ik persoonlijk knapper en leuker vond dan Fuin (te loco en te zelfverzekerd voor mij)Enkele maanden geleden een bezoekje gebracht. Propere woonst in een woonwijk.
Fuin zelf is een opgewekte, leuke en vriendelijke dame. Hier was er ook een abdijbiertje op het kastje aanwezig.
De massage was ok, zonder meer. Herhalingsgevaar miniem.
Ps: iemand een idee wie de andere dame is die in de woonst aanwezig is? Ik ontmoette ze op de gang en wel interesse om eens te gaan.