Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBlijkbaar heb je toch ergens iets niet goed afgeschermd. Wellicht je naam in WA? Of opgegeven email tijdens reactie op de advertentie?Er is gelukkig nog niks betaald en hoe komt ie achter mijn naam ? Alles is afgeschermd
Dan hoef ik hier niet meer serieus op in te gaan met een waarschuwing die ik links en rechts al vaker heb gedropt qua onbedoeld prijsgeven naamgegevens bij mailen.Ja mijn email is mijn voor en achternaam maja weet hij veel
Dan heb je toch info gegeven? Dan was het een makkelijke gok voor degene die je hebt aangeschreven.Heb op whatsapp alles afgeschermd voor dst nummer foto info etc.
Ja mijn email is mijn voor en achternaam maja weet hij veel
Nee heb ik zeker nietDan heb je toch info gegeven? Dan was het een makkelijke gok voor degene die je hebt aangeschreven.
"Ja mijn email is mijn voor en achternaam maja weet hij veel"Nee heb ik zeker niet
Tuurlijk wel. Als jij met je email die uit je naam bestaat een reactie geeft dan is het van de ontvanger toch een logische reactie om je ook met die naam aan te Spreken? Of dit nu wel of niet je echte naam is. Hij reageert simpelweg op die naam. Of dit nu wel of niet je echte is….Nee heb ik zeker niet
Zekerheid voor de dame??Vooruit betalen? Lijkt me fake. Ik doe dat nooit. No show kunnen ze ook op zwarte lijst zetten. Dat geeft zekerheid voor dame.
Duh... idd "weet ik veel"? Ik gebruik de naam die JIJ invult."Ja mijn email is mijn voor en achternaam maja weet hij veel"
Idd... maar we weten ook niet of jij komt opdagen....Als je haar googeld, zie je dat haar gegevens kloppen. Of het dan ook echt een GB wordt weet je nu nog niet.
Beste ... als jij mij een mail stuurt met je voor en achternaam via sexjobs... dan gebruik ik die naam toch om te reageren op je mail. Zie je mail van 22 juli 16:06u.Er is gelukkig nog niks betaald en hoe komt ie achter mijn naam ? Alles is afgeschermd
Je hebt gelijk. Verbouwing.. nu klaar.Ik ben daar zelf ook eens geweest.
Was weinig van waar wat er in de advertentie stond.
Eerst zaten we in een hotel maar daar is de beveiliging binnen gekomen en heeft gevraagd of wij wilde vertrekken toen zijn we naar zijn thuis gereden.
In het huis waren ze nog volop aan het verbouwen dus overal lage bouwmaterialen.
Mijn zien ze daar niet meer
//Mod edit, het beroep van de dame hoeven we niet te weten, en valt onder delen prive info.
Helemaal mee eens, ware het niet dat het mij aangewreven citaatDuh... idd "weet ik veel"? Ik gebruik de naam die JIJ invult.
Snuggere!
dus niet mijn woorden waren, maar die van BOY1 die ik, in antwoord op zijn herhaaldelijke claim dat hij zijn naamgegevens niet had geopenbaard, even met zijn conflicterende eerdere uitlating confronteerde."Ja mijn email is mijn voor en achternaam maja weet hij veel"
Ja mijn email is mijn voor en achternaam maja weet hij veel
Daar geef ik je groot gelijk in. Grof geld binnen harken.Er is echt NIETS in dit topic waardoor ik denk "Goh dat lijkt me een leuke GB"... wel netjes dat de pooier/planner/vriendje vragen beantwoord maar de manier waarop...
daarnaast 180e/2u.. met 12 (!) man dus. Ben niet goed in wiskunde maar dat is 10min pp effectief
2160e per uur verdient de dame.. Die verbouwing verdienen ze wel terug
Overigens is een tikkie inderdaad voorzien van naam. Maar goed dat ligt er wel aan welke BANK. Veel oplichters gebruiken niet de ABNAMRO/RABO/SNS/ING zeg maar... Dus een tikkie = niet perse een red-flag maar OOK niet automatisch een teken "dat het wel klopt" ..
Gerrit hier.... begeleiding van Maudie.Daar geef ik je groot gelijk in. Grof geld binnen harken.
Gewoon via de Rabo.Er is echt NIETS in dit topic waardoor ik denk "Goh dat lijkt me een leuke GB"... wel netjes dat de pooier/planner/vriendje vragen beantwoord maar de manier waarop...
daarnaast 180e/2u.. met 12 (!) man dus. Ben niet goed in wiskunde maar dat is 10min pp effectief
Overigens is een tikkie inderdaad voorzien van naam. Maar goed dat ligt er wel aan welke BANK. Veel oplichters gebruiken niet de ABNAMRO/RABO/SNS/ING zeg maar... Dus een tikkie = niet perse een red-flag maar OOK niet automatisch een teken "dat het wel klopt" ..
2160e per uur...... je blinkt inderdaad niet uit in wiskunde .daarnaast 180e/2u.. met 12 (!) man dus. Ben niet goed in wiskunde maar dat is 10min pp effectief
2160e per uur verdient de dame..
Nou, ja... opmerkingen over prijs...Gerrit hier.... begeleiding van Maudie.
Al harkt ze 10.000 binnen.. dat doet er toch niet toe. 11 personen hebben zich aangemeld. Vooruitbetaald.. die hebben al mijn gegevens...
Dat je iets duur vindt is natuurlijk iets relatiefs. Bij een voetbalwedstrijd heb je sta tribunes en viploges... het is maar waar je je geld aan uitgeeft. Veel mannen zijn bereid dit te betalen... kwaliteit boven kwantiteit.
Onzinnige opmerkingen over de prijs...
Beste Gerard,Er is echt NIETS in dit topic waardoor ik denk "Goh dat lijkt me een leuke GB"... wel netjes dat de pooier/planner/vriendje vragen beantwoord maar de manier waarop...
Hahaha.. ik dacht laat hem maar.. kop hem niet in.2160e per uur...... je blinkt inderdaad niet uit in wiskunde .
Die moet je me echt ff uitleggen... hoezo 10 min?Nou, ja... opmerkingen over prijs...
Maar... 11 personen bij een gangbang van 120 minuten is dus wel degelijk slechts 10 min per persoon! Ongeacht wat je daarvoor betaald... dat is waardeloos!
3 gaten en 2 handen... hoeveel man kan ze tegelijk bezighouden?? Man man man... bij een gangbang ben je toch niet in je uppie met haar bezig. Jeetje.. beginners!!Die moet je me echt ff uitleggen... hoezo 10 min?
Nou... een verhouding 11/13 gaten en 2 handen... hoeveel man kan ze tegelijk bezighouden?? Man man man... bij een gangbang ben je toch niet in je uppie met haar bezig. Jeetje.. beginners!!
Vaak genoeg meegemaakt en is prima te doen als iedereen een beetje rekening houdt met elkaar.Nou... een verhouding 11/1
Thanks but no thanks!