Na lang twijfelen om een afspraak te plaatsen, en na een tijdje contact via mail heb ik deze morgen mijn eerste trio beleefd.
De dames waren reeds in het dag hotel in Gent toen ik er aankwam, dus ze waren mooi op tijd. Een drankje tijdens de kennismaking en ik merkte meteen dat ze er beiden veel zin in hadden.
Ze zagen er heel knap uit, en de lingerie voldeed volledig aan de wensen die ik had doorgegeven. Op gebied van sex gebeurde alles wat we telefonisch besproken hadden en het is hen zelfs gelukt om me 3 x te laten klaarkomen.
Ik had getwijfeld om af te spreken door de negatieve commentaar, maar zo blij dat ik het risico genomen heb want het was voor mij een ervaring die voor herhaling vatbaar is. De volgende afspraak is opnieuw gemaakt,
Ik heb me lid gemaakt om deze reactie te kunnen schrijven, want uiteraard heb ik met de dames gesproken over deze commentaren. Ze hebben iets heel vervelend meegemaakt, al dan niet door een persoon die hier actief is, daar spreek ik me niet over uit. Door deze ervaring wordt iedere mogelijke afspraak tot in de puntjes uitgekiend, en bij de minste twijfel, al dan niet gegrond, gaat de afspraak niet door, en wordt de communicatie verbroken. Het onderzoek is nog lopende, vandaar dat de dames hier dan ook niet zullen reageren.