Ik heb bij een dame waar ik regelmatig mee afsprak ooit wel een paar keer een klus opgeknapt, en ze heeft me daarvoor telkens betaald. En misschien had ik stiekem wel een beetje gehoopt op een gratis service, maar ze heeft me mooi vergoedt voor mijn prestatie met gewoon een betaling in Belgische franken.
Die Belgische franken heb ik later op een andere keer wel weer uitgegeven bij haar.
Dus gratis sex? Neen. Of misschien toch een beetje?
Zowel bij de positieve als de negatieve recensies komje er nep tegen. De positieve van de pooier die zijn dame extra wil laten opmerken door een positieve reactie, of die andere pooier tegenstander die die dame juist wil proberen weg te werken ten voordele van zijn dame.
En dan heb je nog de bezoeker die verlief is op de dame (o.i.d.) maar zij wil niet ingaan op zijn avances. Of de bezoeker die door haar in een recensie op te hemelen hoopt op meer, betere of misschien wel gratis service. En zo zijn er nog vele mogelijkheden aan te halen.
Verschillen in recensies zijn heel normaal, de ene ervaart het zo, de andere anders. De ene vrouw is zijn type, de andere blijkbaar toch niet. En niet te vergeten dat de dames die we bezoeken net als wij ook allemaal al eens een mindere dag hebben waardoor we ons bezoekje dan ook anders zullen ervaren. Maar wanneer die verschillen in de recensies zo diametraal tegenover elkaar staan dan klopte er iets (of van alles) niet.