- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/6792967-frederique https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Frederique
- Totale kosten (in euro)
- 150 en 160 na de 1e Corona lockdown
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze recensie betreft bezoeken in de periode Sept 2019 – Jan 2021
Aan Frederique denk ik terug met gemengde gevoelens.
Voor het merendeel heb ik leuke herinneringen aan Frederique, tijdens haar vorige comeback in de period 2019-2021.
In Sept 2022 bereikt Frederique de leeftijd van 35 jaar en ze is simpelweg een enorm aantrekkelijke vrouw met een lichaam waar Aphrodite jaloers op is.
Ze komt over als vriendelijk in de omgang en soms zelfs een tikkeltje naïef.
De afspraken met Frederique ontwikkelden zich van afstandelijk in het begin tot heel gezellig en dat werd alleen maar beter met ieder vervolg bezoek.
Eind Juni 2020, nam de dame het initiatief tot een handeling, welke niet op de lijst met mogelijkheden stonden vermeld.
Overigens is de lijst met mogelijkheden nu veel beperkter.
Frederique stelde voor dat ik mocht klaarkomen in haar mond tijdens PZC,.
Die 1e keer dat ze dit voorstelde was op mijn verjaardag en was een heel leuk presentje.
Na verloop van tijd, gingen de 'grote' hersenen weer werken i.p.v. de 'kleine' hersenen en realiseerde ik me dat als een prostituee met mij (een klant) de ultieme GFE deelt, het niet uitgesloten is dat ze deze service ook aan andere klanten verleent.
Via de huisarts mezelf laten testen en die testen waren tot mijn grote opluchting negatief.
Nu ze wederom actief is bij Salon261, kwam ik een Nano seconde in verleiding.
Gezond verstand en vooral mijn gezondheid prevaleert, deze dame sla ik over.
Er staan ook berichten over Frederique in de rubriek 'waar zit deze dame nu'
#4 meldt activiteiten buiten Salon261, quote "Frederique meermalen bezocht ook privé en een hele fijne privé sauna date mee gehad"
Ontvangst bij haar thuis tijdens bepaalde periodes in 2020, kan ik bevestigen.
#14 meldt dat CIM bij Frederique tot het standaardrepertoire behoorde en dat dit ook vermeld stond in de lijst met mogelijkheden. Bij mijn weten stond dit nooit in de lijst met mogelijkheden.
Het is aannemelijk dat Frederique in ieder geval CIM destijds aan diverse klanten als service verleende, hoewel niet vermeld als mogelijkheid.
Link:
https://www.girlsreview.nl/threads/frederique.8469/#post-150111
Aan Frederique denk ik terug met gemengde gevoelens.
Voor het merendeel heb ik leuke herinneringen aan Frederique, tijdens haar vorige comeback in de period 2019-2021.
In Sept 2022 bereikt Frederique de leeftijd van 35 jaar en ze is simpelweg een enorm aantrekkelijke vrouw met een lichaam waar Aphrodite jaloers op is.
Ze komt over als vriendelijk in de omgang en soms zelfs een tikkeltje naïef.
De afspraken met Frederique ontwikkelden zich van afstandelijk in het begin tot heel gezellig en dat werd alleen maar beter met ieder vervolg bezoek.
Eind Juni 2020, nam de dame het initiatief tot een handeling, welke niet op de lijst met mogelijkheden stonden vermeld.
Overigens is de lijst met mogelijkheden nu veel beperkter.
Frederique stelde voor dat ik mocht klaarkomen in haar mond tijdens PZC,.
Die 1e keer dat ze dit voorstelde was op mijn verjaardag en was een heel leuk presentje.
Na verloop van tijd, gingen de 'grote' hersenen weer werken i.p.v. de 'kleine' hersenen en realiseerde ik me dat als een prostituee met mij (een klant) de ultieme GFE deelt, het niet uitgesloten is dat ze deze service ook aan andere klanten verleent.
Via de huisarts mezelf laten testen en die testen waren tot mijn grote opluchting negatief.
Nu ze wederom actief is bij Salon261, kwam ik een Nano seconde in verleiding.
Gezond verstand en vooral mijn gezondheid prevaleert, deze dame sla ik over.
Er staan ook berichten over Frederique in de rubriek 'waar zit deze dame nu'
#4 meldt activiteiten buiten Salon261, quote "Frederique meermalen bezocht ook privé en een hele fijne privé sauna date mee gehad"
Ontvangst bij haar thuis tijdens bepaalde periodes in 2020, kan ik bevestigen.
#14 meldt dat CIM bij Frederique tot het standaardrepertoire behoorde en dat dit ook vermeld stond in de lijst met mogelijkheden. Bij mijn weten stond dit nooit in de lijst met mogelijkheden.
Het is aannemelijk dat Frederique in ieder geval CIM destijds aan diverse klanten als service verleende, hoewel niet vermeld als mogelijkheid.
Link:
https://www.girlsreview.nl/threads/frederique.8469/#post-150111
Laatst bewerkt door een moderator: