Franstalige Redlights

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

witn

Wandelaar
32
17/10/22
16
2
Ik check soms eens op de Franstalige site van Redlights wat daar het menu is en wat mij opvalt is dat de prijzen in Wallonië bij velen lager liggen dan in Vlaanderen.
Zelf nog nooit naar daar uitgeweken voor een date maar wil het wel eens doen.
Zijn er wandelaars die ervaring hebben daar en iets kunnen aanraden? Ik ben niet zo kieskeurig hoe ze eruit ziet, enkel vel over been is niets voor mij en leeftijd speelt geen rol...

Als je niet te ver van Doornik woont kan je the Charnel Club eens proberen ... €50 inkom (inclusief 4 normale consumpties) en er zijn meer dan genoeg dames om uit te kiezen in alle leeftijden en maten ... €50 voor 30 minuten, €70 voor 45 etc ... dat betaal je aan de dame van je keuze.

adverteren altijd op quartier-rouge maar hebben ook hun eigen website.
Gemakkelijk parkeren in de buurt ook.

Paar keer binnengeweest maar ondertussen ook al weer een tijdje geleden

Als je niet te ver van Doornik woont kan je the Charnel Club eens proberen ... €50 inkom (inclusief 4 normale consumpties) en er zijn meer dan genoeg dames om uit te kiezen in alle leeftijden en maten ... €50 voor 30 minuten, €70 voor 45 etc ... dat betaal je aan de dame van je keuze.

adverteren altijd op quartier-rouge maar hebben ook hun eigen website.
Gemakkelijk parkeren in de buurt ook.

Paar keer binnengeweest maar ondertussen ook al weer een tijdje geleden
Je betaald dan 50€ inkom en dan nog eens 50€ voor 30 minuten bij een vrouw? Dat is dan wel al niet zo goedkoop meer vind ik...enkel als je meerdere vrouwen wil plezieren...

Terug
Bovenaan Onderaan