Recensie Frankrijk, Lens - Mimi massage Chinois

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
421
02/11/21
187
23
Per toeval in Lens beland en ik had wat tijd over tussen twee afspraken, dacht toch even zien of hier niks is (Wannonce, Vivastreet, Jai Trouve) en op advertentie van Mimi gestoten. Was heel dichtbij.
Zoals meestal was de facade niet echt aantrekkelijk, maar toch aangebeld. Een jonge Chinese opent gekleed in tijgerprint kleedje en blote beentjes...humm...
De klant voor mij was zich net aan het aankleden zei ze, paar minuutjes wachten. Ik vroeg eerst de prijs en dat was 60 voor een uur ietsje meer dan de 50 a 55 elders.
Massage op futon, ik deed alles uit, en ze kwam al van de eerste minuut op mijn achterste zitten voor de rug te masseren. Goed begin.
Wat volgde was een degelijke massage afwisselend met wat sensualiteit, die steeg naar net voor het omdraaien toe. Mijn lichaamstaal en haar ervaring deden hun werk ;-)
Af en toe wat praten tussendoor en grapjes maken, voelde wel goed aan er was geen afstand zoals je soms hebt met dergelijke dames.
Na omdraaien een brede glimlach en direct wat zacht gestreel waar ik het graag heb. Ik zeg zelf "en dan nu de obligate vraag?" ze lacht. Ik zeg ja tuurlijk maar wat stel je voor aan welke prijs? ik stel zelf voor alles uit en aanraken overal voor 40 extra. OK. Wat volgde was een langzame sessie liefkozingen, een 69 positie waarbij ik haar naar eigen zeggen naar het Chinese paradijs heb gebracht en een spetterend einde. Top en onverwacht.

Terug
Bovenaan Onderaan