Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn welke arrondissement heb je het over? Ten zuiden van de seine is een groot gebiedIk was laatst in Parijs en qua erotische massagesalsons heb je echt niks te klagen.
Ten zuiden van de Seine zitten ze bijna op iedere hoek. Het is vrij eenvoudig uit te zoeken welke erotisch zijn; de ramen zijn geblindeerd en als je ze op google zoekt, zie je foto's met de dames (geblurred) in rokjes. Ik heb zelf voor 80 euro een massage gekregen met 2 hp's en terwijl ik terug naar mijn hotel liep heb ik minstens nog 10 salons gezien.
Geen idee. Was vrij centraal idd. Maar een simpele google search en dan kort de salons bekijken laat je meer dan genoeg info zien om te weten waar je moet zijn.In welke arrondissement heb je het over? Ten zuiden van de seine is een groot gebied
Honestly, it's a very bad idea to go to one of these salons in Paris... probably the best way to get yourself plucked...No idea. It was quite central indeed. But a simple google search and then a quick look at the salons will show you more than enough information to know where to go.
Antoinette hele nacht voor 2052 euro, neukt en babbelt heerlijk.Iemand goede en betaalbare tips in Parijs ?
Bois de boulogne maar dan is t welIemand goede en betaalbare tips in Parijs ?
Prostitutie is officieel verboden in Frankrijk, al gebeurt het natuurlijk nog wel.