• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Frankfurt, algemeen

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uiteindelijk toch zelf gaan kijken in de rosse buurt van Frankfurt, ik wil alle rosse buurten toch een zelf gezien hebben. En: het was niet best! Waar jullie me al voor waarschuwden. De buurt is echt naast het centraal station en het is inderdaad een verschrikkelijke buurt, zelfs nog erger dan in Brussel zou ik zeggen. Inderdaad, zoveel junks heb ik nog nooit bij elkaar gezien, zelfs niet in de jaren 90 in Amsterdam. Sowieso zie je ze hier eigenlijk niet meer. Bij de laufhausen zelf valt het nog mee, maar als je even de moselstrasse 20 meter verder loopt weet je echt niet wat je ziet, een soor Walking Dead.

De laufshausen hebben echt veel meer trappen (en ook veel hogere trappen) dan in Duisburg. Als je toch wil gaan, ga dan absoluut niet in de zomer. Als je 1 keer alles wil zien, ben je al bekaf voordat je hebt geneukt. Dat is echt niet prettig.

Het aantal dames valt ook tegen, voor zo'n grote stad. Is echt niet meer dan in Duisburg of zelfs Bochum. Maar het meest viel de kwaliteit tegen. Als ik voor het eerst in Duisburg of Bochum zou komen, zou ik zo 8-10 meiden gelijk willen pakken. Hier zag ik uiteindelijk 2 absolute prachtmeiden en nog 2 redelijke (waarvan eentje me oplichtte). Service viel sowieso tegen. En dan varieerden de prijzen van 30 via 40 naar 50 euro. 1 van die superlekkere meiden was maar 40.

Ik zag in het Rote Haus (Taunusstrasse 36) uiteindelijk maar 1 echt lekkere meid, die uiteindelijk tegenviel zonder kleren. Ik vond zelf Taunusstrasse 26 en dan het eerste haus het beste, daar is het ongeveer het niveau Duisburg/Bochum.

Ik geef nog even een update van de huizen:
Taunusstr.26 Voor mij de beste, niveau Duisburg/Bochum.
Taunusstr.27 Dik/oud
Taunusstr.32 zag nog wel een enkele dame die ok was
Taunusstr.34 Dik/oud
Taunusstr.36 HIer is zeker wel wat te vinden (rote haus)
Taunusstr.39 Dik/oud
Moselstr.36 Dik/oud
Moselstr.42 Dik/oud
Moselstr.52 bestaat niet meer! permanent gesloten
Elbestr.43 Dik/oud
Elbestr.44 zag nog wel een enkele dame die ok was
Elbestr.45+47 Dik/oud
Elbestr.53 bestaat niet meer! permanent gesloten
Elbestr.55 Hier vond ik een pareltje! De andere dames waren minder

Conclusie: kwaliteit en kwantiteit is beter in Duisburg en Bochum (en Bochum is ook nog goedkoper). De buurt is afschuwelijk en het trappen lopen veel zwaarder dan in Duisburg.
10-15 jaar terug was ik er bijna elke 2 maanden. Genoeg hele mooie jonge dames voor 25-30 euro. Daarna mijn klant daar kwijtgeraakt. Hoef niet meer te zoeken naar nieuwe klanten zo te lezen. Jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan