Forum voor oosterse massages

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Buffalo35

Wandelaar
42
11/03/22
10
2
"Dit forum is nu tijdelijk uitgeschakeld i.v.m. een lek door een mol! Er zijn geen persoonsgegevens gelekt, alleen PM's. Deze nieuwe gebruiker heeft andere gebruikers gevraagd om informatie te delen over salons. Deze info is nu gedeeld."

Iemand hier bekend mee? :eek:

Ik vermoed dat ze bedoelen dat er iemand van politie / overheid via pm berichten informatie heeft gevraagd over bepaalde massage salons.
Of daar ook massages plaatsvinden met hoogtepunt.

Blijkbaar een onvoorstelbaar gruwelijk misdrijf in Nederland, waar de overheid eindeloos veel tijd en geld voor over heeft om het tegen te gaan.

Even voor mij hoor!
Als iemand mij vraagt naar diensten in een salon is dat geen lek maar gegevens delen en los je dat niet op door een forum op slot te doen je kunt ook de desbetreffende gebruiker bannen toch?
Kan ook meer aan de hand zijn!

Los van dat het niet handig is bepaalde diensten te delen met een nieuwe gebruiker.

Ik vermoed dat ze bedoelen dat er iemand van politie / overheid via pm berichten informatie heeft gevraagd over bepaalde massage salons.

Blijkbaar een onvoorstelbaar gruwelijk misdrijf in Nederland, waar de overheid eindeloos veel tijd en geld voor over heeft om het tegen te gaan.

Eens. Heel wat jaartjes geleden zag ik een advertentie in het plaatselijke krantje. Voor gemeente 2 controleurs massagesalons. Als die er nog zijn dan moeten ze wat te doen hebben...
Even voor mij hoor!
Als iemand mij vraagt naar diensten in een salon is dat geen lek maar gegevens delen en los je dat niet op door een forum op slot te doen je kunt ook de desbetreffende gebruiker bannen toch?

Los van dat het niet handig is bepaalde diensten te delen met een nieuwe gebruiker.
Met geen enkele gebruiker opschepverhalen delen.

Even voor mij hoor!

"PM's gelekt" zou ook kunnen betekenen dat iemand veel of alle PM's van dat hele forum heeft gedownload?
Dat zou wel een reden kunnen zijn om dat hele forum tijdelijk offline te halen

ONVOORSTELBAAR gruwelijk :)
Hier een item van het fameuze GeenStijl : https://www.geenstijl.nl/5180430/werk-gemeente-020-zoekt-analist-prostitutie

En hier op de gemeentelijke website van 020:

Analist Prostitutie

Lekker voor €4.500,- /maand de vreselijke ILLEGALE prostitutie te lijf gaan.

Citaat: "In de functie van Analist Prostitutie weet jij de kansen voor het toezicht op (illegale) prostitutie optimaal te benutten. Jij houdt je bezig met het uitvoeren van analyses en onderzoeken ten gunste van de veiligheid van sekswerkers en ten koste van de facilitators van illegale prostitutie. Je legt verbanden tussen adressen, profielen en websites op bijvoorbeeld seksadvertentiewebsites en andere plekken waar vraag en aanbod bij elkaar komen. Daarnaast leer je de werkwijzen van facilitators te begrijpen en weet dit duidelijk in kaart te brengen."

Kortom, halve dagen klikken op Sexjobs, Massageforum en Eromarkt om dan nijvere thuiswerkers lastig te vallen die (meestal) niemand tot last zijn.

Het sluiten van een bedrijf bij vaststelling van illegale praktijken valt onder de taken van een burgemeester, of is het ingewikkelder? Op het forum voor Oosterse Massage is zelfs de rubriek Erotische Massagesalons verwijderd hoewel die salons gewoon een vergunning hebben voor seksbedrijf.

Terug
Bovenaan Onderaan