Recensie Florina oid, Nieuwe markt gebouw rechts 1e verd, achterin. 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tank

Wandelaar
93
15/10/22
120
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Florina (oid) Roe. Gebouw rechts 1e verd achterin rechts.

1e keer uur bij raamdame, 1e die ik zag. Lachte leuk, spontaan, beffen +50euro, dat is raar, dat doe ik niet. Besloot het 10 min later te beslissen. Slechte massage, wel prettig, zacht lichaam en niet in professionele positie onbereikbaar opgesteld. Na plezier-en /of irritatietest (ff gang laten ...) kreeg ik vrijgave (altijd opwindend, borsten die evwentjes van jou zijn, met spelelement: zijn de tepels al hard? Houd dit zo, nog zacht? Ruimte voor verbetering/ ontwikkeling is dan mijn gedachte, feedback welkom, gewoon vragen..anders blijf je zuigen om gevoed te worden (kan gewoon fetisjh zijn: jij vraagt en zij antwoord. Met stem of vu..ik dwaal af. Daarna was ze minder aantrekkelijk, 200 euro betaald voor uur sex (naief, sex=werk, beffen + 50 euro, dikke l*l, ik word ouder, 2 biertjes, 1,5 wakker door stimulant: erectie wordt ook ouder. Oplossing: cockring, eigen exemplaar (HONDERD EURO EXTRA en de spontaniteit en leuke lach en potentiel geslaagde date in 10 sec weg. Daar heb ik als ervaren Destroyer of Dates with Words Not To Be Said, zeker 1 min voor nodig. payextrapayextra

Terug
Bovenaan Onderaan