Recensie Florentina Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stevio

Newbie
3
09/08/24
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7662739-florentina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik heb wisselende voorkeuren. Soms ga ik voor slank, soms voor grote tieten, en nu wilde ik een klein dametje. Al eerder heb ik Florentina tijden mijn verblijf in Amsterdam laten overkomen. En ook nu weer heb ik heerlijk van haar genoten. Ik denk dat ze 1.55 is. Echt een klein ding. Maar ze kan hem goed hebben en een heerlijke deep throat geven. Elke keer verbaas ik me daar weer over. Omdat ze weet dat ik haar pijp kunsten waardeer heeft ze me zeker 20minuten oraal verwend. Op d'r knieën, 69 en omgekeerde 69 waarbij ik rustig bovenop haar keel kon bewerken. Ze zegt niet veel maar voelt je wel goed aan en reageert direct op wat je zegt.

Florentina in doggy vind ik fantastisch om te zien. Ze heeft mooie ronde vormen en geniet er zelf ook van. Ook nu weer heb ik het op die manier afgemaakt. Ik kan niet anders zeggen dat ze doet wat ze zegt. Als ik weer op zoek ga naar een petit uitstapje, dan staat ze zeker op de lijst!

Ik heb een andere advertentie gevonden van een dame die maya heet maar exact dezelfde telefoon nummer heeft als florentina. Zie link

Zijn florentina en maya dezelfde dame en zo ja ze ziet er aziatisch uit terwijl haar advertentie oost europees staat en de andere advertentie grieks staat.
In eerste instantie, dat wil zeggen een hele tijd geleden stond er ook Aziatisch bij haar Kinky advertentie. Wel een keer een poging gewaagd maar nooit tot een afspraak met haar gekomen. Maar eens opnieuw proberen, lijkt me een goed plan.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Andere dvp afspraken liepen stuk, dacht probeer florentina. Afspreken ging vlot.

Kwartier voor de afgesproken tijd appte ze al waar ik was en ze wilde live locatie zien. Beetje vaag, maar oke.
Eenmaal aangekomen bij een soort van studentenflat, kwam ze de deur open doen in een pyjama.
Ze was nog even druk met appjes en maande mij me uit te kleden.

Zoenen kon, maar toch geen tz. Ze heeft mij vakkundig gepijpt, zc. Mocht lekker aan haar zitten, maar vingeren mocht niet. Alle vragen werden door een soort kabouterlach beantwoor.

De locatie is redelijk, al kan je je niet opfrissen.
De dame zelf is 155 cm, en weegt ongeveer 45 kilo, ze ziet er beter uit dan de fotos, en is heerlijk om een keer in bed te hebben. Communicatie is waardeloos. Maar om een echte petit van de bucketlist af te strepen, is dit wel een goede. 2 keer mogen komen, ze heeft mij nog ruim een kwartier gepijpt voor een derde keer maar dat was teveel gevraagd , aan haar inzet lag het niet.

69 was een uitdaging gezien het lengteverschil van een halve meter, maar ze is er fris genoeg voor.

Andere dvp afspraken liepen stuk, dacht probeer florentina. Afspreken ging vlot.

Kwartier voor de afgesproken tijd appte ze al waar ik was en ze wilde live locatie zien. Beetje vaag, maar oke.
Eenmaal aangekomen bij een soort van studentenflat, kwam ze de deur open doen in een pyjama.
Ze was nog even druk met appjes en maande mij me uit te kleden.

Zoenen kon, maar toch geen tz. Ze heeft mij vakkundig gepijpt, zc. Mocht lekker aan haar zitten, maar vingeren mocht niet. Alle vragen werden door een soort kabouterlach beantwoor.

De locatie is redelijk, al kan je je niet opfrissen.
De dame zelf is 155 cm, en weegt ongeveer 45 kilo, ze ziet er beter uit dan de fotos, en is heerlijk om een keer in bed te hebben. Communicatie is waardeloos. Maar om een echte petit van de bucketlist af te strepen, is dit wel een goede. 2 keer mogen komen, ze heeft mij nog ruim een kwartier gepijpt voor een derde keer maar dat was teveel gevraagd , aan haar inzet lag het niet.

69 was een uitdaging gezien het lengteverschil van een halve meter, maar ze is er fris genoeg voor.
Nog een kleine toevoeging,
Ze stuurt weken later nog berichtjes via de app. Niet heel handig als je met de hele familie een weekendje weg bent.

Ik snap dat ze geld wil verdienen, maar deze contacten mogen wat mij betreft alleen éénrichtingsverkeer zijn.

Ze stuurt weken later nog berichtjes via de app. Niet heel handig als je met de hele familie een weekendje weg bent.

Ik snap dat ze geld wil verdienen, maar deze contacten mogen wat mij betreft alleen éénrichtingsverkeer zijn.
Een DVP die ongevraagd jou berichtjes stuurt! Werkelijk?
Te mijden dus!

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7662739-florentina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk in de gelegenheid om Florentina te bezoeken. Ik had haar best wel hoog op mijn lijstje staan en ben blij dat ik haar, even oneerbiedig gezegd heb af kunnen vinken. Het is zonder meer de dame van de foto's op de diverse platformen. Als je van klein en petite houdt scoort zij echt wel richting de 10.

Goed, afspraak via de app gemaakt met haar. In de auto en naar de opgegeven locatie toe, aangekomen kijk ik even en zie dat ze had gevraagd om een videocall toen ik onderweg was. Tijdelijk parkeerplekje gevonden en haar even gebeld en tijdens gesprekje werd er na 30 seconden opgehangen. Ik dacht dat ze geen zin in deze oude lul had en was al weer aan het draaien toen ik een app kreeg waar ik was. Reageer met op jouw locatie waarop ze om een foto van de omgeving vroeg. Gestuurd en paar foto's terug gekregen waar ik moest zijn. Goed auto geparkeerd en naar de ingang gezocht. Best omslachtig allemaal maar daar zal ze haar redenen voor hebben.

Ook zij kwam me ophalen aan de deur in een shirtje en pyjamabroek waar naar later bleek zij niets onder aan had. Ze begon direct hele gesprekken met me te voeren en dat ging door bij het oplopen van de trappen naar haar verdieping. Best grappig.

Bij binnenkomst kom je in een ruimte terecht waar gerookt wordt (door haar) en ik als ex roker vindt dat niet erg maar wel vervelend dat mijn kleren later naar de rook stinken. En niet omdat ik thuis iets te verbergen heb want dat heb ik niet maar omdat ik het gewoon niet fijn (meer) vind ruiken.

Ook ik kon me niet opfrissen op haar locatie, dat wil zeggen een keuken rol bij het aanrecht zie ik niet echt als zodanig. Toen ik vroeg naar het waarom bleek dus dat haar hondje tijdens de afspraak in de badkamer zat opgesloten. Duidelijk.

Jammer genoeg had ze nog maar een half uur de tijd, ze moest weg zij ze en was pas tegen de avond weer terug. Dus maar snel op bed en ze begon wat te vrijen met me en een beetje te spelen. Beetje zoenen, af en toe de tong erbij en ik kon lekker haar bijzonder prettige lichaam verkennen met mijn handen. Jammer van haar borstvergroting maar het staat haar goed en ze voelen ook niet verkeerd aan. En ze heeft een geweldig lichaam. Terwijl ze naast me lag en ik met mijn vinger aan en in haar zat heeft ze me een geweldige blowjob gegeven. Ik heb me echt moeten inhouden om niet direct in haar mond klaar te komen. Later schoof ze door naar 69 en heb ik haar frisse kutje en kontje met mijn vingers en tong kunnen bewerken terwijl zij flink door ging met haar orale kunsten. En die zijn naar mijn mening uitstekend, alleen daarom zou ik weer naar haar terug gaan.

Uiteindelijk rubbertje erom en heeft ze me heerlijk klaar gereden, ik was al te ver heen door haar blowjob skills om nog wat andere standjes met haar door te kunnen nemen. Daarna liet ze me lekker in haar, beetje plagend en zoenend tot ik voelde dat hij er echt uit moest voordat het een rommeltje zou worden. Schoongemaakt en afscheid genomen met de afspraak dat we binnenkort wat langer afspreken.

Florentina is een vrolijke, zelfbewuste jongedame die plezier heeft in het leven en in wat ze doet. En een lekker lichaam en een goeie kont en daar wil ik nog een keer lekker tegen aan bonken. Ze geeft zelf ook aan dat ze dat fijn vind en goed kan hebben. Dus ja, ik ga op herhaling met haar, als het even kan bij mij thuis voor wat langere tijd.

Laatst bewerkt:

Ik kreeg de vraag van haar of het een probleem zou zijn als ze soms een app stuurt. Ik heb daar geen probleem mee heb ik haar gezegd. En zo kreeg ik gisteravond een berichtje met bedankt voor de leuke afspraak. En dat vindt ik dan weer leuk.

Terug
Bovenaan Onderaan