- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/din-21-6-floortje-echt-hollands-fotomodel.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Prachtige dame, sympathiek en mooi.
Alles wat in de advertentie staat klopt.
Zonder echt in details te treden een prachtige date mee gehad. Zij geniet ook echt mee en geeft je veel terug, pijpen met gevoel, GFE, alle normale dingen zoals vingeren en beffen en aangenaam neuken, voor 2 uur afgesproken en nog een aangename ontspannen babbel mee gehad.
Ondanks haar mooie gezichtje en prachtfiguur geen enkele arrogantie te bespeuren.
Verschillende standjes mogelijk maar ik heb het maar uitgehouden in eentje dus ik moet zeker nog eens terug
.
Herhalingsgevaar : zeer zeker.
Alles wat in de advertentie staat klopt.
Zonder echt in details te treden een prachtige date mee gehad. Zij geniet ook echt mee en geeft je veel terug, pijpen met gevoel, GFE, alle normale dingen zoals vingeren en beffen en aangenaam neuken, voor 2 uur afgesproken en nog een aangename ontspannen babbel mee gehad.
Ondanks haar mooie gezichtje en prachtfiguur geen enkele arrogantie te bespeuren.
Verschillende standjes mogelijk maar ik heb het maar uitgehouden in eentje dus ik moet zeker nog eens terug

Herhalingsgevaar : zeer zeker.