Floor & Koos, SJ, 7490278

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.861
29/12/21
2.008
17

Een leuk stel zou je zeggen die hun diensten gratis aanbieden.

Niets is minder waar, nadat ik getipt was over dit stel eens zelf contact gezocht.
Je moet €35,- vooruit betalen voor ''oppas geld'' omdat er veel mensen onserieus zijn. (wat ik al een heel raar woord vindt).

Als je dan wel serieus bent krijg je dit in contant terug... (red flag!!!!!)
Grappig is dat ze adverteren in het rubriek ''gratis sexcontacten - stel zoekt man'' dus dit is helemaal niet gratis *spoiler alarm*

Diegene die me getipt heeft, heeft wel betaald en werd direct geblokkeerd (gesprekken zijn bij mij bekend).
Diegene laat het als een wijze les zijn dat hij zijn geld kwijt is.

De dame veranderd regelmatig haar profielfoto daar, en nog mooier is dat het van onderandere een dame is die ik privé ken, dus die is ook getipt dat haar foto misbruikt wordt.
Al met al te mooi om waar te zijn, mochten jullie hun nog lastig willen vallen: hun nummer staat in de advertentie.
En anders: 0622475115

Lijkt op
De foto die bij jou advertentie wordt gebruikt heb ik bij die andere ook voorbij zien komen.
Het zegt uiteraard nog niets dat beide account whatsapp business gebruiken, maar merkwaardig is het wel met die foto.

Lijkt op
Nou heb ik inmiddels kunnen vaststellen dat het om 1 dezelfde persoon gaat (of groep).
Is weer een rare zeer bewerkte profiel foto, maar iets anders is me ook opgevallen wat identiek was te linken aan de andere.

Ook hier is niks gratis en moet je vooraf aanbetalen waarna je het cash terug krijgt....

Al met al mannen trap er niet in!!

Sexjobs is echt een rampzalig platform met zielige oplichters, altijd advertenties met nep foto's of tijdverspillers.. fakers en oplichters. "Kan je me betalen voor boodschappen? krijg je weer terug op de date!" Ja tuurlijk haha

Sexjobs is echt een rampzalig platform met zielige oplichters, altijd advertenties met nep foto's of tijdverspillers.. fakers en oplichters. "Kan je me betalen voor boodschappen? krijg je weer terug op de date!" Ja tuurlijk haha

Blijf dan bij de leest zoals een normaal seksbedrijf of plek voor ontvangst.

Heb je dat gezeik niet. Direct kiezen - direct neuken. Ja toch.

Terug
Bovenaan Onderaan