En om te tonen dat Fleur inderdaad een topdame is , hier een copie van een van mijn laatste recensies op hookers .
Jup , vrijdag weer drie oranjes armer maar wat een ervaring rijker
Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, afrekenen , drankje aangeboden gekregen(krijgt iedereen wel denk ik, ik neem watertje want kom niet voor de drank) en leuke babbel gedaan met de gastvrouw. Ik ben altijd tijdig aanwezig waardoor hiervoor wel wat tijd is. Zeer toffe Madam . Ondertussen had Fleur zich klaar gemaakt , dus wij twee op naar de kamer. Na de eerste zoenen snel naar de hygiënische tussenstop en dan terug de kamer op. Normaal zal ik altijd eerst de dame verwennen , maar deze keer hebben we ons beiden op bed laten neervlijen , waarna we in elkaars armen hebben liggen kussen en tongen tot dat al de rest als vanzelf volgde. Fleur mij strelen , likken , fantastisch pzc, ondertussen ik haar clitje strelen en beffen dat het een lieve lust was. Na enige tijd zo gespeeld te hebben met elkaar , condoompje er rond en diverse standjes maar vooral een super doggy. man wat heeft die dame een heerlijk kontje en fantastische heupen .Als daar naar kijk en in m'n handen neem wordt ik nog altijd een stuk meer opgewonden. Als eindsprint met haar handjes afgewerkt(Fleur weet ondertussen al heel goed hoe ze dat bij mij best doet ) terwijl ik op m'n knieën voor haar zat. Gewoon top .Samen nog wat liggen nagenieten , douche nadien en aan de deur nog een lekkere kus van haar mogen ontvangen.
Bedankt Fleur . Hopelijk tot snel