bosspitsmuis
Stamgast
PZC en NZC ook standaard? (want dan ga ik niet)Babylon in Elsdorf tussen Aachen en Keulen is een echte originele FKK
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPZC en NZC ook standaard? (want dan ga ik niet)Babylon in Elsdorf tussen Aachen en Keulen is een echte originele FKK
Kun je daar een beetje komen met het OV?Babylon in Elsdorf tussen Aachen en Keulen is een echte originele FKK alle dames zijn er naakt en de heren krijgen een handdoek ipv. badjas, ook is het toegestaan sex buiten aan het zwembad te hebben o.a.
Entree is wel fors 70 euro voor een hele dag zit wel eten en drinken en gebruik van alle faciliteiten bij meestal tussen de 20 en max. 35 dames aanwezig afhankelijk van de dag.
Grobe Prognosenliste zu weiblichen Gästen im Saunaclub Babylon für den heutigen Tag.
Grobe Prognosenliste für die Anwesenheit weiblicher Gäste im Saunaclub Babylon für den heutigen Tag. Diese Liste ist leider nie vollständig richtig, da sie von Mädels, Herren und fleissigen Moderatoren irgendwie mal mehr, mal weniger nah dran an der Realität zusammengetragen wird. Deshalb bitte...www.saunaclubs.org
PZC en NZC ook standaard? (want als ze dat niet hebben ga ik niet)PZC en NZC ook standaard? (want dan ga ik niet)
Ja! De Viking is een legende!Misschien ken je 'de Viking'? Die neukt alleen maar in het openbaar.
Zelf ben ik maar één keer in Venus te Hamminkeln geweest (maar voor een Vlaming is het ook iets te ver weg). Babylon is gewoon veel gezelliger dan Venus.Ik twijfel zelf om Venus in Ham te bezoeken. Alleen ik heb het idee dat daar teveel groepjes NL ijsberen rondlopen. En daar dus geen zin in. Krijg je zo'n kroeg gehalte wat weinig... erotisch is
Denk dat dat lastig in te schatten is. Ik denk dat het zaterdag geregeld wat drukker is. Mogelijk handig om rekening te houden met de thema dagen in Venus (zo/wo). Dan gaan de dames niet geheel naakt.en welke dag is het beste? Bedoel ik zal sowieso overdag naar Venus/HAM gaan. Ergens tussen 12-15/16 ofzo daar dan aanwezig...
Op deze site niet direct een specifiek topic volgens mij.Misschien is dit topic niet de juiste plek om dit te vragen maar zijn er ook topics waar uitgelegd hoe een saunaclub bezoek in z'n werk gaat?
Op deze site niet direct een specifiek topic volgens mij.
Hangt er een beetje vanaf welke saunaclub/FKK club je wil bezoeken. Heb je interesse voor een saunaclub waar de dames vaak in lingerie lopen en soms naakt of voor een FKK club waar de dames volledig naakt rondlopen ?
Die mag je aanhouden onder je badjas. De meeste bezoekers doen dat niet, maar er zijn er wel die dat doen.Nee daar heb ik geen voorkeur in.
Ik ben van plan binnenkort naar Saunaclub Venus te gaan in Hamminkeln. Deze is voor mij het dichtste bij volgens mij. Ongeveer 45 minuten rijden.
Maar zou willen weten of je bijvoorbeeld je onderbroek aanhoud onder je badjas en wat je juist wel of niet moet doen en dat soort dingen.
Beetje in het algemeen eigenlijk.
Kijk gewoon eens hiero: https://www.ijsberenforum.comNee daar heb ik geen voorkeur in.
Ik ben van plan binnenkort naar Saunaclub Venus te gaan in Hamminkeln. Deze is voor mij het dichtste bij volgens mij. Ongeveer 45 minuten rijden.
Maar zou willen weten of je bijvoorbeeld je onderbroek aanhoud onder je badjas en wat je juist wel of niet moet doen en dat soort dingen.
Beetje in het algemeen eigenlijk.
Hoe denk je dat je eruit ziet met een onderbroek onder je badjas?of je bijvoorbeeld je onderbroek aanhoud onder je badjas
Hoe denk je dat je eruit ziet met een onderbroek onder je badjas?
Sommige hebben hun badjas open hangen als ze een onderbroek aan hebben. Soms zit je bij het eten ook op zo'n loungebank en dan kijk je (als iemand geen onderbroek aan heeft) tegen het zaakje van degene tegenover je...Ik ga er van uit dat de badjas dicht is. Dus hetzelfde als iemand zonder onderbroek