Fisting bij de klant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trout

Newbie
1
08/02/22
0
Waar ik naar zoek is een dame in de omgeving Rotterdam/ Dordrecht die weet wat fisten is, die goed aanvoelt en mij een portie genot kan geven.
Eigenlijk iemand zoals Ellen https://www.girlsreview.nl/threads/ellen-wolvega.22305/page-2#post-979494 , maar dan in mijn omgeving :)
Meesteres, dame van plezier, shemale, het is allemaal prima, maar wel bedreven met fisten/ anal-play.
Ik hoop op wat tips, ik weet dat er liefhebbers genoeg zijn :cool:

Weet iemand een dame die dit goed kan in Vlaanderen of zuid Nederland?
Eventueel met goede Poppers?
Regio erbij was wel handig geweest......
Zelf zoek ik op kinky of redlights met fisting als Filter. In eerste instantie alleen profielen met Videos. Die profielen kijk ik of er fisting filmpjes bij zitten, dat is garantie voor succes
Als dat geen tevredenstellend resultaat oplevert dan ga ik 1 stap terug en kijk naar profielen zonder videos. Daar ga ik dan de tekst na of er iets over fisting in staat.
Dat is een redelijke garantie op succes. Maar ik werd onlangs getrakteerd door een masseuse op een handje in mijn gat. Ze had het nergens staan maar vond het wel leuk om te doen. Handschoenen of condoom over de hand vond ze ongemakkelijk dus met de blote hand. Daardoor kon ze er verder in dan ooit.

Terug
Bovenaan Onderaan