Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind een goed idee!Veel van ons hebben hun eigen en veelal uiteenlopende wensen hoe een DVP mag pijpen. Logisch allemaal.
Neemt iemand wel eens een filmpje mee om vooraf aan een DVP te laten zien? Zo van.. "Op deze manier graag"
die neem ik wel graag meeVind ik helemaal geen gek idee eigenlijk. Zo plz
Neen!Veel van ons hebben hun eigen en veelal uiteenlopende wensen hoe een DVP mag pijpen. Logisch allemaal.
Neemt iemand wel eens een filmpje mee om vooraf aan een DVP te laten zien? Zo van.. "Op deze manier graag"
Haha!die neem ik wel graag mee
Dan zit je toch niet te denken aan The Silence of the Lambs of zo he?Neemt iemand wel eens een filmpje mee om vooraf aan een DVP te laten zien? Zo van.. "Op deze manier graag"
Verschrikkelijk! Doe je toch niet joh. Vind dat echt zo minachtend. Zo van kijk, zo moet je het doen.
Als er geen taalbarrière is anders kan je het mogelijk beter laten zien.Klopt! Niet iedereen zit er op te wachten Als iemand iets speciaals wilt, dan kan je het ook zeggen toch?
. Ik denk zelfs dat het de spanning goed zou kunnen bevorderen
Ok, dat zal dan wel.Ik heb dames juist door filmpjes zeer goed leren pijpen. Zeker tot 80% verbeterd
Je gaat haar toch niet in de door jou betaalde tijd video's laten zien!Ik begin er niet aan om een video te laten zien.
Staat ze daar met een clownspak aan omdat je per ongeluk een Bassie en Adriaan video hebt gestuurd.Je gaat haar toch niet in de door jou betaalde tijd video's laten zien!
Stuur haar een link van de video... en vertel haar dat je het volgende keer zo wil!
Ook volstrekt zinloos, mijns inziens.Je gaat haar toch niet in de door jou betaalde tijd video's laten zien!
Stuur haar een link van de video... en vertel haar dat je het volgende keer zo wil!
Jij wordt weer meligStaat ze daar met een clownspak aan omdat je per ongeluk een Bassie en Adriaan video hebt gestuurd.