- 784
- 08/11/21
- 5.000
Mijn tellerke staat bijna op zero . Ben benieuwd in welke rubriek Belle ons gaat plezieren voor 2022
Bij deze @Bodylover5
Aan allen een gelukkig Nieuwjaar alvast ❤
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn tellerke staat bijna op zero . Ben benieuwd in welke rubriek Belle ons gaat plezieren voor 2022
Ik wens jou het allerbeste en -geilste jaar die je ooit voor ogen had. "Life begins at the end of your comfort zone; that's where the magic happens.".Ik wens iedereen op dit forum de allerbeste wensen! Dat dit jaar maar zonder lockdowns mag zijn en dat we weer normaal mogen gaan doen!!
Happy New Year
mooie en sexy lingerieset Belle
@belleds : dank je wel voor de heerlijke foto, vooral omdat het er eentje is die je niet zomaar uit je galerij geplukt hebt om hier te plaatsen . Een dame van haar woord en vol toewijding .Ben volledig verkocht
Hier geen seksloos huwelijk , denk dat ik met 3 tot 4 keer per week niet mag klagen en een stuk boven gemiddeld zit , maar na 30jaar neuken of aftrekken en klaar komen was ik toch wel op zoek naar iets meer . In mijn jonge jaren was het : veel keer maar nooit lang , nu is het eerder veel minder maar veel langer .Iedereen de beste wensen voor 2022! Mijn goede voornemens:
- Seksloze huwelijk beeindigen.
Ik ben zelf ook een beetje afstand aan het nemen, met mijn bezoek aan de dvp, soms is het makkelijk omdat het geen verplichting heeft. Ik merk al een tijdje dat het mij niet echt bevrediging geeft, misschien wel sexuele bevrediging maar geen mentale. Soms walg wel eens van mijzelf, als ik terug naar huis rij, na het bezoek van een dvp.Iedereen de beste wensen voor 2022! Mijn goede voornemens:
Had geen tijd en zin om voorgaande in een flowdiagram weer te geven, druk zat met punt 1.
- Seksloze huwelijk beeindigen.
- Openstaan voor nieuwe echte relatie.
- Als er niks van punt 1 of 2 terecht komt meer wandelen.
- Als punt 2 slaagt niet meer wandelen.
Het was de eerste DVP die mij waarschuuwde P6 met mate te consumeren, maar kon 2-3 jaar geen maat houden. Voelde steeds meer de leegte en mis gewoon een goede relatie. Een motto van mij is "Try before you die!". Alles waarover ik wel eens gefantaseerd heb 1-3x uitgeprobeerd maar GFE bevalt het beste maar voelt bijna nooit echt, behalve bij de dame die ik als laatste bezocht heb en die nu niet meer in het vak zit...
Cirkel is rond voor mij en sommige DVP zijn echt toppers, ook buiten het vak. Zie P6 zelf nu als Tinder voor mensen met levenservaring. Advies aan lotgenoten is niet te blijven vastzitten in je huwelijk als je meer van de hoeren houdt. Hoeren zijn zelden hypocriet en vaker gehoord dat ze zelf geen relatie met een hoerenloper willen. Soms hebben ze de vader van hun kind eruit gegooid omdat die vreemd ging. P6 is geen liefde, maar genegenheid kan daar wel toe leiden. Samen eruit stappen is best mooi en nooit vragen over je verleden...
Ik voel zelf ongeveer het zelfde, geen vriendin en geen kinderen. Maar de echte liefde krijg je nooit bij een dvp. De lust word wel gevoed maar na de tijd denk je was het dit nu? Mocht er ooit wel een vriendin komen hou ik ermee op zou zelf ook niet op zo'n manier belazerd willen wordenIk ben zelf ook een beetje afstand aan het nemen, met mijn bezoek aan de dvp, soms is het makkelijk omdat het geen verplichting heeft. Ik merk al een tijdje dat het mij niet echt bevrediging geeft, misschien wel sexuele bevrediging maar geen mentale. Soms walg wel eens van mijzelf, als ik terug naar huis rij, na het bezoek van een dvp.
Ik heb ook een huwelijk gehad, waar op gegeven de sex verdween, maar dat had voor een groot gedeelte te maken, met medicijn gebruik van mijn ex vrouw, bovendien merkte ik dat ook van mijn kant de spanning een beetje verdween, om sex te hebben met mijn ex vrouw. Dat is een proces wat langzaam aan gebeurde.
In bepaalde momenten mis ik een relatie, want ook al heb je veel vrienden of kenissen en mensen om je heen, je kan je toch eenzaam voelen.
Tevens heb ik pas wat dingen mee gemaakt, wat voor mij een aanleiding is, om toch voor het komende jaar de dingen anders te gaan doen, en minder of helemaal niet te gaan wandelen. Ik mis het wandelen ook niet, laatste bezoek van mijn aan een dvp is afgelopen november.
precies, ik ben zelf rond de 50, en ik voel mij vaak aangetrokken tot vrouwen die een stok jonger zijn dan ik, zo rond de dertig en ik houd een beetje van ordinair, grote borsten en een geile kop, bij mij zijn dat bijna altijd Latinas.Ik voel zelf ongeveer het zelfde, geen vriendin en geen kinderen. Maar de echte liefde krijg je nooit bij een dvp. De lust word wel gevoed maar na de tijd denk je was het dit nu? Mocht er ooit wel een vriendin komen hou ik ermee op zou zelf ook niet op zo'n manier belazerd willen worden
Ik heb zelf wel eens gedacht dat de vrouwen die 'over' zijn gewoon niet zo leuk zijn over het algemeen en dat de echte kanjers al jaren lang bezet zijn, maar waarschijnlijk ben ik inderdaad te kritisch geworden...Het lijkt ook wel als je ouder wordt dat je steeds kritischer wordt ten aanzien van een toekomstige partner.
Ik heb ook al hele leuke ervaringen gehad met oudere dames (hadden mijn moeder kunnen zijn) of ze nou jong of oud zijn mij maakt het weinig uit wat gelijk mijn gebrek isprecies, ik ben zelf rond de 50, en ik voel mij vaak aangetrokken tot vrouwen die een stok jonger zijn dan ik, zo rond de dertig en ik houd een beetje van ordinair, grote borsten en een geile kop, bij mij zijn dat bijna altijd Latinas.
Vrouwen van leeftijd moet ik niet aan denken om daar het bed mee te delen, slappe borsten, en soms grijs haar. Wel vindt ik het leuk en gezellig om met vrouwen van mijn leeftijd iets te gaan drinken, of te eten of om ze uit te nodigen voor bij mij thuis voor een goed gesprek, maar absoluut om daar sex mee te hebben.
Het lijkt ook wel als je ouder wordt dat je steeds kritischer wordt ten aanzien van een toekomstige partner.
Lief dat je deze vraag stelt @JokePrive, geeft aan dat je hart hebt voor anderenValt er niet te praten over punt 1 John?
Hier heb je deels gelijk in, maar wees hier niet te naief in, veel van deze dames voelen vaak aan of een man bespeelbaar is of niet en vertellen je graag wat je wilt horen. Je zal niet de eerste zijn die van een koude kermis thuis zal komen.Meeste DVP uit Roemenie, Bulgarije, Albanie en Nigeria, voornaamste herkomstlanden, doen het uit armoede. Weinig meisjes op de middelbare school dromen er van om hoer te worden. Als ze geestelijk zo sterk zijn het toch vol te houden blijken het doorgaans fantastische vrouwen te zijn die je niet treft bij de sportclub, bibliotheek of op de camping
Op de eerste plaats wil ik benadrukken dat ik oprecht verrast ben door de gevoelens die ook een aantal andere leden deelden nadat ik aangaf wat mijn voornemens zijn. Misschien zou die bijdrage en de reacties daarop verplaatst moeten worden naar en topic met een titel als: Wat drijft ons tot P6.John, wat weerhoud je ervan om de relatie te beeindigen?
Snap de vragen. I heb relatietherapie serieus geprobeerd, maar de therapeut koos mijn kant en dat maakte mijn vrouw erg verdrietig. Ben getrouwd op Huwelijkse voorwaarden, dat slimme advies van mijn vader gevolgd destijds. Om de financiele consequenties moet ik lachen. Zij belandt in de bijstand, Gemeente verhaald op mij zo'n 1100€ en na belasting aftrek kost dat 750-800€. Niet gedekte lasten zijn nu 1100€ p/m zonder belastingaftrek, dus ga er dik 300€ p/m op voorruit, mits ik haar niet meer help. Daar is ook niet echt ruimte voor als ik netto minimaal 700€ moet afdragen, dat geld is dan gewoon verloren.John, wat weerhoud je ervan om de relatie te beeindigen? De financiële consequenties, getrouwd in gemeenschap van goederen bijvoorbee;d?
Wel eens aan een relatiebemiddelaar gedacht mocht je nog om haar geven ?
Nou nee, er is een reden dat ze over gebleven zijn. Vrouwen worden niet mooier als ze ouder worden.Ik heb zelf wel eens gedacht dat de vrouwen die 'over' zijn gewoon niet zo leuk zijn over het algemeen en dat de echte kanjers al jaren lang bezet zijn, maar waarschijnlijk ben ik inderdaad te kritisch geworden...
Doordat ik de details niet ken heb ik makkelijk praten, maar misschien biedt een scheiding haar de kans om het echt heel anders aan te pakken, wakker te worden en het lot in eigen handen te nemen. Hoe dan ook, jij leeft maar één keer en elke dag die voorbij gaat komt nooit terug om deze nog eens over te doen dus is het verstandig om, met de zorgzaamheid die je eigen is, op een nette manier je eigen weg te gaan.Enige reden om niet te scheiden was dat ik niet zie hoe zij kan overleven alleen. Voor sex wandelen en thuis gewoon gezeik aanhoren was de dagelijke realiteit. Recente ervaringen hebben mij doen besluiten dat ik weer vrij wil zijn, ook als mijn vrouw waarschijnlijk nog geen 3 maanden zal overleven. Ben echt 99% zeker dat ik max. 4 maanden alimentatie betaal, dan de crematie regelen zoals het een gentleman betaamd en dan niks meer...
Dankjewel. Toch wil ik de hoop niet opgeven om eindelijk weer een relatie te hebben die wel werkt, met een fijne vrouw. Tot die tijd ben ik dankbaar voor elke DVP die me een uurtje plezier, genot en hartelijkheid biedt...Nou nee, er is een reden dat ze over gebleven zijn. Vrouwen worden niet mooier als ze ouder worden.
En als ze al van binnen leuk waren, waren ze allang opgepikt.
Trap er niet in