- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://carpediemmassage.nl/masseuses/fifi
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Gisteren een half uurtje tijd dus op de bonnefooi bij Carpe Diem in Boxtel binnen gewipt.
Alleen Fifi was vrij dus met haar mee naar de kamer gegaan.
Fifi is een lieve Nederlandse meid met een exotisch tintje.
De massage was prima maar ook niet bijzonder, ze doet zeker haar best maar ik heb ze beter gehad.
Ze gebruikt wel heel haar lichaam bij het masseren van je rug, ik miste het teasen.
Na ongeveer 15 minuten moest ik mij omdraaien.
Wat ze goed deed was het aanraken/masseren van mijn ballen en ze begon bovendien steeds meer te teasen.
Ze keer wel erg vaak op de klok en toen ik nog een paar minuten had heeft ze mij naar een hoogtepunt gebracht.
Absoluut geen slechte ervaring maar ik kijk de volgende keer toch voor iemand anders.
Alleen Fifi was vrij dus met haar mee naar de kamer gegaan.
Fifi is een lieve Nederlandse meid met een exotisch tintje.
De massage was prima maar ook niet bijzonder, ze doet zeker haar best maar ik heb ze beter gehad.
Ze gebruikt wel heel haar lichaam bij het masseren van je rug, ik miste het teasen.
Na ongeveer 15 minuten moest ik mij omdraaien.
Wat ze goed deed was het aanraken/masseren van mijn ballen en ze begon bovendien steeds meer te teasen.
Ze keer wel erg vaak op de klok en toen ik nog een paar minuten had heeft ze mij naar een hoogtepunt gebracht.
Absoluut geen slechte ervaring maar ik kijk de volgende keer toch voor iemand anders.