Recensie Fernandinha, Kortrijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AsianLover79

Newbie
21
21/10/24
17
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blond-brazilie-100-echt.html
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op bezoek geweest bij dit mooie Braziliaanse meisje. De foto's zijn 100% accuraat. Ze is jong (18 jaar beweert ze maar zal misschien 23-24 zijn), heel strak, mooie tieten en mooi kontje. Leuk gezichtje ook. Tot daar het goeie nieuws. Wat minder is, is dat ze duidelijk geen enkele moeite doet om je geil te maken, op te winden, aandacht te geven. Ze is heel zakelijk. Ze zat zelfs te geeuwen terwijl ik mijn kleren uitdeed. Dan is het direct: liggen, condoom aan... Ik probeerde haar vast te pakken, om eerst wat te strelen en te zoenen, maar daar had ze geen zin of tijd voor. Jammer! Zo'n pareltje en daar mag je dan niet effe mee spelen. Seks was ok, maar ook dan doet ze weinig of geen moeite om mee te spelen. Ze gaat op haar knietjes zitten, dan zie je dat heerlijk kontje blinken, maar als je haar gaat neuken lijkt het wel alsof je op een levenloze sekspop aan het rammen bent. Spijtig, ik hou van jong maar deze heeft iets arrogant. Ze denkt duidelijk: 'mijn schoonheid is genoeg, ik ga verder geen moeite doen.' Ach, on to the next!

Terug
Bovenaan Onderaan