Recensie Fernanda TS 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MisterB

Newbie
2
28/10/24
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18-19cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5106531-fernanda
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maart (2024) een bezoekje begracht aan Fernanda TS in Den Haag. Reden van het bezoekje waren de lovende recenties op Kinky en de geile foto's en video's (tip!!!) in de advertentie. Ik ben geen ervaren wandelaar van trans en ga dus altijd zoveel mogelijk af op goede recenties en advertenties met voldoende info en video's en die heeft ze in overvloed!

Afspraak maken ging vlot. Fernanda reageerde snel en vriendelijk en gaf duidelijke instructies naar de lokatie. De lokatie bleek redelijk in het openbaar aan een grote kruising. Voelde mij een beetje ongemakkelijk toen ik 5 minuten voor de deur moest blijven wachten, dus maar nonchalant met mijn telefoon bezig geweest. Overigens vond ik 5 best rap, bij sommigen sta je wel tot 20 minuten te wachten.

Bij binnenkomst kreeg ik een dikke zoen en werd geleid naar een kleine achreraf kamer. Kamer zeer charmant en sfeervol ingericht met lampjes, spiegels en prulletjes. TV zachtje aan voor de muziek. Ik kreeg een schone en verzorgde indruk van de kamer (er was in ieder geval aandacht aan besteed). Ik vermoed zelfs de kamer in de foto's van haar advertentie. Fernanda voldeed aan de foto's uit de advertentie, het korte krullende haar staat haar erg goed. Haar lekkere slanke lichaam kwam ook overeen. Ze was niet heel bijzonder sexy gekleed maar voldeed.

Drankje aangeboden gekregen waarna we niet gehaast op het bed terechtkwamen. Eerst heerlijk liggen tongen wat zij met volle overgave deed. Super zachte lippen en en een tong die goed je mond in gaat. Hierop verder met wederzijds pijpen zc in meerdere standjes. In 69 heb ik haar heerlijk diep gerimd. Haar kontje smaakte niet verkeerd, maar had best een 'kunstmatig' smaakje mogen hebben om het nog plezieriger te maken.

Fernada heeft mij in meerdere standjes genomen. Ze wordt goed hard en neukt je lang door. Ze voelt daarbij precies aan hoe ver ze kan gaan bij je. Ik mijn geval was dat een rustig begin en een heel heftig einde. Helaas werd ik aan het einde niet hard genoeg meer om haar te neuken (poppers?), dus heeft ze het met hand en mond vakkundig afgemaakt. Voor mij een leermomentje ;-) dus heb ik mij voorgenomen dat ik haar de volgende keer eerst neuk.

Fernanda kan een beetje chaotisch zijn tussen de standjes door (condoompje en glijmiddel pakken enzo). Ik weet niet wat het is, maar dat voelde gewoon zo. Op zich was het eigenlijk ook best wel amuzant en tekenend voor haar karakter. Achteraf nog lekker gekletst in gebrekig Engels wat op zich best goed ging. Ze deelt veel van haar zelf en is open en eerlijk.

In a nutshell: een superlieve en mooie trans waar je je snel op je gemak voelt, prachtig lichaam, heel lief bekkie, uitstekende vaardigheden met goed gereedschap, neemt de tijd voor je en is respectvol/eerlijk/open als jij dat ook bent. Fernanda is voor mij tot nu toe de beste trans waar ik mee ben geweest. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan Fernanda in Den Haag. Een afspraak maken ging erg makkelijk, even gebeld met video en ik kon direct bij haar langs komen. De ontvangst locatie is inderdaad aan een kruising waar ik eventjes moest wachten voordat ik naar binnen mocht. Ze had een mooi setje lingerie aan en zag er prachtig opgemaakt uit bij ontvangst.

Betaald via tikkie en de ''dame'' vroeg wat mijn wensen waren. Met een glimlach begon ik haar te tongzoenen en trok ik haar op bed om haar langzaam uit te kleden en vervolgens te pijpen. Al vrij snel groeide haar pik tot een mooi formaat paal en heb ik haar deepthroat gepijpt. Vervolgens zijn we in standje 69
terecht gekomen waar we elkaar gepijpt en gerimd hebben. Haar vervolgens in doggystyle geplaatst om haar met condoom van achter te nemen.
Het was wel te merken dat ze meer top is tijdens afspraken dan bottom (die gaf ze later zelf ook aan) want ze kon er van genieten en er was veel sprake van tongzoenen tijdens de sex. Haar enige tijd in doggystyle genomen en het was tijd om de rollen om te draaien.

In missionaris positie plaats genomen en met condoom ging ze rustig aan de gang om haar pik naar binnen te werken. Vervolgens heeft ze me best een lange tijd genomen en ging lekker tekeer met weer veel tongzoenen. Zoals m'n voorganger zegt houd ze rekening hoe ver ze kan gaan en deed ze toen ik mijn gezicht vertrok wat rustiger. Vervolgens ging ze op haar rug liggen en heb ik haar klaar gepijpt.
Hierna haar nog in meerdere standjes geneukt en toen ze bovenop me kwam zitten heeft ze zichzelf nogmaals klaar getrokken. Vervolgens heb ik mezelf ook klaar getrokken en ben ik in haar mond klaar gekomen.

Hierna nog even nagepraat en kreeg ik te horen dat het tijd was om te gaan mede omdat een andere ''dame'' de kamer nodig had. Haar gevraagd welke shemales er nog meer in het huis zitten en ik hoorde een bekende naam voorbij komen.
Bij vertrek kon ik het niet laten om in de woonkamer te kijken er zaten maar liefst 3 andere shemales! 😄

Ik vind haar erg leuk in de omgang, vrolijk, geïnteresseerd, erg lief en geil. Verder kom ik het niet vaak tegen dat shemales klaar komen tijdens afspraken wat het zeker extra leuk maakt.
Een zeer goede ervaring met Fernanda en herhalingsgevaar is zeker aanwezig :love:

Terug
Bovenaan Onderaan