Recensie Fenny, Hasselt (vh Diest)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

coco flanel

Wandelaar
58
28/12/21
38
5 tal jaar geleden ook bij Fenny geweest te Diest , was toen fantastisch! Tongzoenen, vingeren, beffen, lange hete sex momenten om nooit meer te vergeten.

Vandaag opnieuw bij haar geweest ; echt triestige ervaring , bandwerk, geen tongzoenen , niet vingeren , beffen zonder genieten, snel afwerken en buiten.
Kon kiezen tss 30 min of 1 uur met f zonder condoom.
Ik vroeg om 45min te blijven maar dat was niet mogelijk om dat ze dan een date kon mislopen in haar planning .
Zeker niet meer voor herhaling vatbaar !! Ze is mooi , zwart en knap maar zeker niet meer meevoelend of aangenaam zoals weleer.

5 tal jaar geleden ook bij Fenny geweest te Diest , was toen fantastisch! Tongzoenen, vingeren, beffen, lange hete sex momenten om nooit meer te vergeten .
Vandaag opnieuw bij haar geweest ; echt triestige ervaring , bandwerk, geen tongzoenen , niet vingeren , beffen zonder genieten, snel afwerken en buiten .Kon kiezen tss 30 min of 1 uur met f zonder condoom. Ik vroeg om 45min te blijven maar dat was niet mogelijk om dat ze dan een date kon mislopen in haar planning . Zeker niet meer voor herhaling vatbaar !! Ze is mooi , zwart en knap maar zeker niet meer meevoelend of aangenaam zoals weleer.
Ben er vandaag geweest, ik kan mij helemaal terugvinden in bovenstaande tekst, een zielige ervaring. Nooit meer

Terug
Bovenaan Onderaan