Na het lezen van de vele enthousiaste recensies en reacties hier, was ook mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Maar ook ik ondervond al snel dat afspreken niet gemakkelijk zou worden, deze dame heeft een volgeplande agenda, iets wat me niet verbaast als je de reacties hier even doorneemt.
Na enkele mislukte pogingen om af te spreken (ik zit zelf ook veel in het buitenland voor werk), dan eind augustus toch een afspraak kunnen vastleggen voor 28 september. Zij was dan zelf net terug van vakantie stuurde ze, en ik was dan toevallig ook in het land.
Het zou mijn eerste bezoek aan Femke worden, en na een maandlang in spanning te wachten was het dan eindelijk bijna zover. De dag voor onze afspraak stuurde ik haar een bericht om naar het adres te vragen waar we elkaar zouden ontmoeten (en ook als klein geheugensteuntje dat we morgen een afspraak hadden, het was dan ook al even geleden dat we de afspraak gemaakt hadden).
Hierop geen antwoord.
De dag nadien (de dag van de afspraak) stuurde ik haar enkele uren op voorhand nogmaals een bericht met de vraag naar het adres, waarop ik weer geen antwoord ontving. Na mijn meeting, die juist op tijd afgelopen was om de afspraak nog te halen (het was een eindje rijden voor mij), nog steeds geen antwoord... Dan heb ik nog even gewacht en dan maar naar mijn hotel gereden.
Op mijn hotel aangekomen (enkele minuten na het tijdstip van mijn eigenlijke afspraak met haar) krijg ik ineens bericht van haar. Ze vertelde me dat ze nu pas mijn bericht zag en dat ze vergeten was dat ik haar adres nog niet had, iets in die aard, "jammer" voegde ze er nog aan toe, tja...
Een maandlang uitgekeken naar deze afspraak om dan uiteindelijk dit mee te maken, erg teleurstellend, zeker als ik de recensies hier lees die mij een zeer professionele indruk van haar gaven...