Johnny Walker
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://auroramassages.nl/masseuses/fay/
- Totale kosten (in euro)
- 165
Fay is een plaatje om te zien, ze heeft echt een mooi jong koppie, kleine borstjes met nipple piercing, her&der (flinke) tattoos - waarmee ze een wat ruiger, wild aura krijgt - en werkelijk een hemels achterste ;-) Ik had gekozen voor het Luxe arrangement 2, dat start samen in de jacuzzi… en dat had ik beter niet kunnen doen! Fay komt naast je zitten in bad en dat is het dan ook. Een aardig gesprekje volgt, maar geen enkele aanraking, knuffel of aanbod om bijv. je rug te scrubben. Niets.
Na 10 min dan maar uit bad en op de mat; en dat is al een stuk beter. Haar massage is middelmatig maar wel met goede inzet van haar lichaam, helaas zet ze haar fantastische billen daarbij niet in. Na het omdraaien volgde het beste gedeelte, met haar lieve kleine handjes voorzien van slanke lenige vingertjes geeft Fay een volledig onverwachte en legendarisch goeie lingam massage weg.
Ik heb nog teveel lekkers op mijn verlanglijstje om nu te zeggen dat ik nog een keer voor een herhaalrecept ga bij Fay. Zou dan iig het bad skippen, een kortere massage kiezen die zich richt op de kleine vriend, 45 min olie/lingam bijvoorbeeld. Daarmee heb je tevens mijn advies te pakken ;-)
Na 10 min dan maar uit bad en op de mat; en dat is al een stuk beter. Haar massage is middelmatig maar wel met goede inzet van haar lichaam, helaas zet ze haar fantastische billen daarbij niet in. Na het omdraaien volgde het beste gedeelte, met haar lieve kleine handjes voorzien van slanke lenige vingertjes geeft Fay een volledig onverwachte en legendarisch goeie lingam massage weg.
Ik heb nog teveel lekkers op mijn verlanglijstje om nu te zeggen dat ik nog een keer voor een herhaalrecept ga bij Fay. Zou dan iig het bad skippen, een kortere massage kiezen die zich richt op de kleine vriend, 45 min olie/lingam bijvoorbeeld. Daarmee heb je tevens mijn advies te pakken ;-)