Recensie Fay, Amersfoort prive 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeweettoc

Newbie
13
17/09/24
11
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/fay/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week tweede bezoek aan Fay. Ik schat halverwege de 40, mollig, mooie grote borsten, redelijk gezicht-met alle respect maar wil eerlijk zijn-en zacht karakter.
De eerste keer was al naar tevredenheid, maar ik wilde bevestiging.

Toen zij mij ophaalde was er herkenning (en twinkeling in de ogen)en dat is toch prettig. Op de kamer gaf ik haar een compliment over haar jurkje, welke haar vormen goed deed uitkomen. Ff een wasbeurt en geld voor het zoenen overhandigd.

De vorige keer had ik al gemerkt dat zij van een rustige opbouw houdt, waardoor ze in de mood komt en dan🔥💦💦💦. Dus eerst haar staand in mijn armen en laten ontspannen met af en toe een kusje in de hals. Ik voelde haar lichaam ontspannen dus tijd voor om mijn chocolade lippen te plaatsen op haar lippen.

AL zoenend mijn vingers zachtjes over haar lichaam en net langs haar schaamlippen tot ik voelde dat ze klaar was om geleidt te worden.

Zelf een condoom om en staand doggy rustig mijn vriend naar binnen. Ze was zo nat maar ik wil dat haar plekje smeekt om hem daarachter te voelen, dus alleen de eikel.

Ik voelde dat ze gereed was en liet haar op bed liggen. Missio langzaam naar binnen tot haar kutje ontspande en vanaf toen was het een intens samenspel. Haar sappen vloeiden rijkelijk langs de stam over mijn ballen heerlijk.

Na het klaarkomen haar gezegd om tegen mij aan te komen liggen, wat zij gewillig deed. Mijn vingers door de haren en zo een paar minuten gelegen. Douchen en met een omhelzing weggegaan.

Conclusie:
Hele lieve vrouw, foto's kloppen, vraagt niet allerlei extra prijzen, schoon. Zoenen mag met meer tong, maar zij ontweek mijn tong niet.

Normaal ga ik voor slank omdat dit mijn voorkeur is vwb uiterlijk. Maar ik vind het ook heerlijk om met een lange, vollere (niet dik), grote borsten, rijpe en lieve vrouw af te spreken.

Eindelijk weer een gevonden. Ik ga dus vaker met haar afspreken. Tussen al die fakers van tegenwoordig moet je een parel koesteren. Vandaar eest een tweede bezoek voordat ik de maten hier op het spoor breng.

Terug
Bovenaan Onderaan