Is er toch nog één monarchist!Je mag gerust eens een oranje setje aandoen voor mij hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs er toch nog één monarchist!Je mag gerust eens een oranje setje aandoen voor mij hoor
Dan zou het de driekleur zijn , want we zijn Belgen.Is er toch nog één monarchist!
Sorry maar ik kom uit België lol maar oranje kleur bij Luna zal zeer beeldig staan oranje op haar huidskleurIs er toch nog één monarchist!
Monarchist tot in de kist zeggen ze toch altijd hoewel ik een Belg ben hèIs er toch nog één monarchist!
Ja! De ene keer met alle toeters-en-bellen, inclusief showen... en mij dan alles -langzaam- weer laten uitdoen...Ik heb een enorme hekel aan lingerie. Liefst een DVP net gedoucht en met alleen een badjas aan met niets er onder. Mooier, praktischer en sneller.
En zo met haar ene knie lichtjes vooruit zodat de badjas openvalt tot haar dijbeen, samen met een diepe decolleté…Ik heb een enorme hekel aan lingerie. Liefst een DVP net gedoucht en met alleen een badjas aan met niets er onder. Mooier, praktischer en sneller.
En zo met haar ene knie lichtjes vooruit zodat de badjas openvalt tot haar dijbeen, samen met een diepe decolleté…
Ja dat heb ik ook al meegemaakt bij een dvp @Louise heerlijkEn zo met haar ene knie lichtjes vooruit zodat de badjas openvalt tot haar dijbeen, samen met een diepe decolleté…
Zolang ik het maar mag uittrekken met men tandenIk draag zelf liefst
~ Zwart
~ Rood
~ Bruin
~ Groen
~ Blauw
En veelal doorzichtig
En heb je die al cado gedaan aan je favoriete dame?Ik heb wat kleuren ingevuld, ik denk dat ik wit het liefst zie maar nog niet zo lief als doorzichtig. Op de één of andere manier werkt dat zo erotisch op mijn brein...
Overigens is wit op een donkere huis sowieso prachtig net als rood of zwart op een lichtere huid heel mooi is.
Kado !En heb je die al cado gedaan aan je favoriete dame?
Cadeau!Kado !
Jij niet! Dat weet ik al.Cadeau!
Er zijn 2 redenen dat dit niet gebeurd is.En heb je die al cadeau gedaan aan je favoriete dame?
Cadeau is eigenlijk FransCadeau!
Qui!Cadeau is eigenlijk Frans
Oui, geen Q want dan is het 'wie'…