Favoriete lingerie kleuren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is/zijn uw favoriete lingerie kleur(en)?

• Totaal aantal stemmers
    74
Lingerie is mooi om naar te kijken maar eenmaal in bed moet alles uit! Lingerie voelt niet aangenaam aan…
Toch niet alles uit zekerst ?.... Niets mooier dan met een dame te spelen terwijl ze mooie jaretelles met nylons en hoge hakken draagt ! Op dat moment maakt het kleur al niet veel meer uit :)

Ik waardeer speciaal kwalitatief mooie lingerie en knap af wanneer een dame van de goedkope rommel aan heeft. Kleur is sterk afhankelijk van de huidskleur en aangezien ik veel donkere dames bezoek vind ik aardekleuren en zwart mooi staan.
Te veel contrast en het wordt al snel ordinair en soms is dat ook wel opwindend.;)

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan rode lingerie en als ik een dame in fraaie lingerie in deze kleur zie dan schiet direct de song van Chris De Burgh mij te binnen 'Lady in red'.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan rode lingerie en als ik een dame in fraaie lingerie in deze kleur zie dan schiet direct de song van Chris De Burgh mij te binnen 'Lady in red'.
Ik snap wel dat de song jou te binnen schiet, maar ik moet er niet aan denken dat er Ch.de B. in de peeskamer speelt!
Daar knap ik dan van af.

Mijn voorkeur ligt in zwart, paars, rood, roze en soms wit.
Laatst een paar mooie bodystockings gekocht in bijna al die kleuren.
Jammer dat ik morgen niet werk, anders had ik iets roods aangedaan. Nou.. dan dinsdag maar doen.

Bij de heren maakt de kleur mij niet zoveel uit, zolang het maar geen zeeman flubber onderbroek is, of een string of zo'n slip wat aan de voorkant een opening heeft om door te piesen.

Bij de heren maakt de kleur mij niet zoveel uit, zolang het maar geen zeeman flubber onderbroek is, of een string of zo'n slip wat aan de voorkant een opening heeft om door te piesen.
Wat zeeman flubber onderbroeken betreft, heb wel eens een opa ontvangen die er eentje droeg met hoge taille en een grote Donald Duck aan de voorkant. Hij was er zeer trots op en stelde de vraag "Vind je dit sexy?". Nou, pokergezicht aan...

Terug
Bovenaan Onderaan