- 837
- 27/11/21
- 3.071
Welke kleuren vindt u mooi bij een DVP?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToch niet alles uit zekerst ?.... Niets mooier dan met een dame te spelen terwijl ze mooie jaretelles met nylons en hoge hakken draagt ! Op dat moment maakt het kleur al niet veel meer uitLingerie is mooi om naar te kijken maar eenmaal in bed moet alles uit! Lingerie voelt niet aangenaam aan…
Dan moet je de DVP toch uitkledenLingerie is mooi om naar te kijken maar eenmaal in bed moet alles uit! Lingerie voelt niet aangenaam aan…
Nee, alles uit en huid op huid! Nylons en lingerie voelen zo synthetisch aan…Toch niet alles uit zekerst ?.... Niets mooier dan met een dame te spelen terwijl ze mooie jaretelles met nylons en hoge hakken draagt ! Op dat moment maakt het kleur al niet veel meer uit
Rood staat jou zeer goed lieve schat heb ik al mogen bewonderenIk draag ook liefst:
- zwart
- rood
- roze
- licht blauw.
Wilde felrood/donkerrood en donkerblauw/lichtblauw van mekaar scheiden maar er zaten niet genoeg antwoord opties bij
Jij hebt zeer mooie setjes rood, blauw , groen het staat jou beeldigIk draag zelf liefst
~ Zwart
~ Rood
~ Bruin
~ Groen
~ Blauw
En veelal doorzichtig
Ik snap wel dat de song jou te binnen schiet, maar ik moet er niet aan denken dat er Ch.de B. in de peeskamer speelt!Persoonlijk geef ik de voorkeur aan rode lingerie en als ik een dame in fraaie lingerie in deze kleur zie dan schiet direct de song van Chris De Burgh mij te binnen 'Lady in red'.
Tot nu toe geen enkele stem voor kleur oranje . Misschien is deze kleur alleen geschikt voor Koningsdag, EK en WK
Wat zeeman flubber onderbroeken betreft, heb wel eens een opa ontvangen die er eentje droeg met hoge taille en een grote Donald Duck aan de voorkant. Hij was er zeer trots op en stelde de vraag "Vind je dit sexy?". Nou, pokergezicht aan...Bij de heren maakt de kleur mij niet zoveel uit, zolang het maar geen zeeman flubber onderbroek is, of een string of zo'n slip wat aan de voorkant een opening heeft om door te piesen.
Hahahaha hoe herkenbaar!Wat zeeman flubber onderbroeken betreft, heb wel eens een opa ontvangen die er eentje droeg met hoge taille en een grote Donald Duck aan de voorkant. Hij was er zeer trots op en stelde de vraag "Vind je dit sexy?". Nou, pokergezicht aan...
Je mag gerust eens een oranje setje aandoen voor mij hoorTot nu toe geen enkele stem voor kleur oranje . Misschien is deze kleur alleen geschikt voor Koningsdag, EK en WK