Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEva is wel een aanrader dus? Ik ben wel is bij Jenny geweest in Den haag bij Mystique thai dat was wel iets meer dan alleen massage haha.Eva heeft by far de meest lovende recensies van Nakhon
Precies, daarom is het voor mij een no go.Dat klinkt wel discreet. Als je dan toevallig ook in Vlaardingen woont kom je er zeker niet. Kan je knikken naar je buurman/vrouw die daar op het terras zitten aan de koffie met appelpunt ?
Het zal nu niet zo druk zijn maar in de zomer loop je dan langs het terras of zo? ??er is inmiddels een eigen ingang
Was het wat?er is inmiddels een eigen ingang
Gweldige review. Naam van Dame? Aan jouw Taalgebruik te lezen lijkt mij het sterk dat jouw naam Rob Jansen is....Wat slecht geen goede ervaring.
Vandaag geweest vrijdag 11 februari
Kwam binnen stond iemand verstond me slecht dat kan.Geef ook niet werd een kamer ingeduwd met handoek om te douchen.Toen kwam ze binnen trok de jurk uit de rest bleef aan.Had 80 euro betaald dacht echt een goede massage te krijgen begon ze ook nog te vragen als ik meer wou meer betalen. Beetje massage aan me pik getrokken dat was het binnen 30 minuten weer buiten voor 1 uur betaald .Daar ga ik ook niet meer komen wat een bagger.
Nou het was nog al een mollig vrouwtje kon er ook niet goed mee praten was helaas niet veel dus voor mij nopeBen ook wel benieuwd wie van de dames dit geweest is dan. Mijn laatste bezoek was voor de lockdown, maar daar was beide keren niets mis mee wat mij betreft.
Nou het was nog al een mollig vrouwtje kon er ook niet goed mee praten was helaas niet veel dus voor mij nope
Een keer geweest vond het niet veel niet veel vrouwen had iemand mollige vrouw.