Recensie Farah, Park 118, Amsterdam 4,53 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 987
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/farah/
Totale kosten (in euro)
430
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij deze super mooie dame geweest.
Qua uiterlijk staat ze in mijn top 2 ooit, wat een droom uiterlijk.
De persoonlijke interactie ging wat stroef, ze is heel lief en laat je goed van haar lichaam genieten, maar toch met een zekere zakelijke afstand wat een beetje vreemd voelt. Verwacht dus ook niet een super intiem afspraakje.

Farah is heerlijk, echt een genot om haar in verschillende standjes nemen, ze kan best wat hebben ook.

Zal geen lange afspraak meer doen met Farah, maar zeker een aanrader voor kortere afspraakjes om gewoon te kunnen genieten dat je eventjes met zo'n bloedmooie vrouw kan zijn! En boven alles, is de sex is ook gewoon goed.

Snap dat het wat tegenstrijdig leest deze ervaring maar weet niet hoe ik dit anders kan omschrijven.
 
Tijdje geleden bij deze super mooie dame geweest.
Qua uiterlijk staat ze in mijn top 2 ooit, wat een droom uiterlijk.
De persoonlijke interactie ging wat stroef, ze is heel lief en laat je goed van haar lichaam genieten, maar toch met een zekere zakelijke afstand wat een beetje vreemd voelt. Verwacht dus ook niet een super intiem afspraakje.

Farah is heerlijk, echt een genot om haar in verschillende standjes nemen, ze kan best wat hebben ook.

Zal geen lange afspraak meer doen met Farah, maar zeker een aanrader voor kortere afspraakjes om gewoon te kunnen genieten dat je eventjes met zo'n bloedmooie vrouw kan zijn! En boven alles, is de sex is ook gewoon goed.

Snap dat het wat tegenstrijdig leest deze ervaring maar weet niet hoe ik dit anders kan omschrijven.
Nee hoor is niet tegenstrijdig, sommige dames zijn gewoon niet als gfe. Was al verbaasd toen ik 120min zag. Wat heb jij in godsnaam 2 uur lang gedaan bij haar :p
 
Nee hoor is niet tegenstrijdig, sommige dames zijn gewoon niet als gfe. Was al verbaasd toen ik 120min zag. Wat heb jij in godsnaam 2 uur lang gedaan bij haar :p

Hihi heb aardig uithoudingsvermogen en kom niet snel.. maar 2 uur was wel te lang, zal ik ook niet meer doen.

wie is top 1 jmarco?
nr 1 was een dame in praag jaren geleden..
 
Jaaa. Ze is sinds mei bij afwezig. In juni een weekje aanwezig geweest.

Toen lekker haar achter haar gezeten en een goede beurt gegeven. Daarna haar laten staan voor de spiegel en haar staand op z'n hondjes geneukt.

Maaaar kreeg toen al het gevoel dat ze ook andere rijke mans uitjes had.

Het is haar En haar billen gegund..
 
Terug
Bovenaan Onderaan